Wachten op een kleintje

vrijdag 7 september 2007

Therapie

Gisteren had ik een drukke dag. Eerst naar het ziekenhuis voor mijn voet. Gelukkig kon dit gewoon in Emmeloord. Over 6 weken weer terugkomen en ondertussen Fysio.

Voor de fysio gelijk maar een afspraak gemaakt kon 's avonds al.

's Middag had ik Voetreflexmassage. Dit ging in proberen voor mijn darmen. Had goede verhalen gelezen op internet. En Collega A had mij geadviseert om dat te doen.
Het was heerlijk en pijnlijk tegelijk. Maar het vreemde was dat mijn darmen eerst zachtjes begonnen te borrelen bij de ene voet. En bij de andere voet steeds harder. Tot dat we na 2 uur klaar waren en ik in de auto zat en ik een partij krampen kreeg. En normaal gesproken is een mens niet happy als hij krampen heeft. Nou ik kan jullie vertellen dat was ik wel. Want dat betekend dat mijn darmen het op dat moment doen. Dus toen ik auto neer had gezet kon ik gelijk maar even naar de wc gaan. Het leek wel of die massage had gewerkt.

's Avonds kon ik door naar fysio. En kreeg te horen hoe en wat.
Nou tja waar zal ik mee beginnen. Er is iets mis met mijn voet. Hij voelt op bepaalde plekken hard aan en er zit vocht in. ('s ochtends nog te horen gekregen dat hij er goed uit zag en niet dik was) Ze wilde zien hoe ik liep. Nou ik liep dus niet goed. Nou moet ik gewoon weer opnieuw leren lopen met 2 krukken. Zwaar vervelend. Maar het komt vast en zeker goed.

2 opmerkingen:

The world according to El zei

Hoi Margreet, ik reageer op alle posts tegelijk, natuurlijk moet je onder de vleugels weg, maar dat valt soms niet mee dus sterkte! Wat een mooi borduurwerk zeg, daar ben je toch wel heel handig in, wens je zus ook succes. Fijn dat de voetreflex therapie werkt, heb daar ook goede dingen van gehoord. En die enkel die komt zeker goed!!!

Nance zei

Ja ik heb ook hele goed verhalen gehoord over die therapie. We hebben een tijd genordict walked met een vrouw die deed dit ook geloof ik.