Wachten op een kleintje

donderdag 6 september 2007

Verhuizen.




Het enige nette op dit moment in "ons" huisje is de woonkamer. Want dat kun je van de rest niet zeggen. Waarom niet? Omdat mijn spullen oververhuisd zijn. Nu nog alles uitruimen, opbergen en weggooien. Ooit wordt het nog wel eens wat. Nog 3 dingen moeten naar Emmeloord gebrachten worden. 2 grote boekenkasten en een stepapparaat. Moeten we even een kar voor regelen en dan gaat het toch echt gebeuren hoor. Mijn kamer bij mijn ouders is leeg heel leeg. Staat alleen nog maar mijn ouwe bed, het bed waar Sennie nu in gaat slapen. En ik elke woensdag en om de week op zondag. Raar hoor. Helemaal weg te zijn bij mijn ouders. Maar ja, je wordt ouder en je gaat een eigen leven leiden alleen of met een partner. Je moet gewoon op je eigen benen staan weg onder moeders vleugels. Ik zal nooit helemaal weg gaan onder haar vleugels daar zijn we te hecht voor. Maar sommige dingen kan ik vast en zeker alleen. Al moet ik haar soms nog wel eens bellen voor advies hoor. Zoals met bepaalde wasjes draaien. Of wat ik met andere zaken moet doen. Maar voor dat we echt samenwonen moet er nog heel wat geregeld worden met instanties.

3 opmerkingen:

MissNonsens zei

Hehe, eindelijk! Gefeliciteerd! Het is jullie van harte gegund.
Geniet van elkaar en veel succes en geluk samen.

Nance zei

Gefeliciteerd! Leuk man samenwonen alleen verhuizen en al die dozen uitzoeken, wat een werk he?

Smitsky zei

Gefeliciteerd! Het "echte" werk gaat beginnen, hihi