Wachten op een kleintje

vrijdag 31 augustus 2007

nr 100


Nou ik zit eindelijk op nummer 100. Om het maar een beetje luchtig te houden en het niet te hebben over mijn gezondheid, wil ik het hebben over MIJN appeltaart.


Mijn appeltaart is zo langzamerhand beroemd aan het worden. Als ik maar ergens zeg dat ik weer eentje ga bakken heb ik zowat file bij de voordeur. Nou ja oke dat is een beetje overdreven. Maar er wordt dan wel verlekkerd gekeken. De appeltaart die ik woensdag heb gebakken die is afgeleverd op zo'n boerderijweg. Mogen ze daar ruzie maken over wie het laatste puntje/blokje mag. Mochten er mensen zijn die ook zin hebben in appeltaart laat het me even van te voren weten want dan bak ik er weer eentje.
Tot Blogs!!!

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Het is moeilijk...heel moeilijk...het laatste puntje moet ik voor AJ laten staan..zucht..

Tummetje zei

Och och och, wat vervelend. Er staan hier nu vers gebakken koekjes!!!!!