Wachten op een kleintje

maandag 18 juni 2007

Ziekenhuisbezoek deel nog wat.

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor mijn voet. Er zit niet echt verandering in. Kan nog steeds geen hele einden lopen. Loop nog steeds met krukken.

De arts vertelde me vandaag dat we maar eens een botscan moeten gaan doen om echt alles uit te sluiten. Dus volgende week vrijdag moet ik al vroeg in het ziekenhuis in Zwolle zijn zodat ik een injectie kan krijgen met radioactieve stof.
Zie de volgende link voor uitleg.
http://www.werkendlichaam.nl/diagnose/pagina/21

Nou maar hopen dat er nu maar wat uitkomt. Het is al bijna 5 maanden geleden dat een dagje winkelen dit veroorzaakt heeft. Tijd dat het een keertje overgaat.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

kwens je veel sterkte en je krijgt een glimlach mee


van mij

The world according to El zei

Succes, hoop dat ze niets vinden, maar hoop toch dat ze iets vinden??
raar eigenlijk maar niet weten wat je hebt is ook vreselijk