Wachten op een kleintje

donderdag 7 juni 2007

Genieten



Van het weekend heerlijk genieten. We gaan nl met ons 3en heerlijk een weekendje weg. Met weg bedoel ik ook echt een weekendje weg. Heerlijk naar Limburg. De meeste boodschappen zijn al gekocht dus we hoeven morgen alleen maar de auto in te laden en we kunnen weg. Nog wel even gedag zeggen tegen mijn ouders. Deze gaan heerlijk op vakantie naar Turkije. Al zag ik op het nieuws dat het daar niet echt bijzonder weer is. Maar dat kan natuurlijk ook wel weer aan mij liggen.


Hoop dat ik een beetje uitgerust terug kom van het weekendje iets wat ik wel nodig heb nl. 4 maanden met een verrotte voet zitten is ook niet echt bevordelijk voor het slapen. Mag al blij zijn dat ik slaap.

De wegwijzer voor morgen ligt al klaar. Want helemaal op RonRon vertrouwen qua rijden en de weg weten doe ik niet. Is al een keer eerder verkeerd gereden dus de TomTom gaat gewoon mee. Tja en dan tegen 12 uur heerlijk vertrekken naar het zonnige Limburg. Want ze geven voor het weekend lekkere temperaturen op. Maar ach we zien het wel allemaal. Tot na het weekend!! Misschien heb ik dan wel foto's!!!!!!!!!

Prettig weekend allemaal!!!



Oh en John (oftewel A) alles is toch echt bekend hoor wie je bent en waar je woont en wie je vader en moeder is enz enz. Zelfs je mobiele nr dat eindigd op 61 is bekend.

1 opmerking:

Anoniem zei

A??? Wie heb jij dan voor je? NIet de goede hoor! En mijn nummer eindigt ook niet op 61 maar op 84. Ben wel benieuwd wie jij voor je hebt dan!