Wachten op een kleintje

woensdag 4 juli 2007

Tiet voor een blog

Tja, was alweer lang geleden dat ik een blog had geschreven. Ben weer eens veels te druk geweest. Heb voor veel zaken geen tijd gehad.

Met mijn pootje is het nog steeds hetzelfde, maandag uitslag. Dus dat wordt duimen draaien.
Weekendje werken achter de rug met een BBQ erachter aan. En natuurlijk heel slecht weer gehad. Wordt het niet eens tijd voor een beetje zomer??? Ach over 98 dagen ga ik wel naar de zon toe. Want zo lang duurt het nog voordat ik vakantie heb. Maar dan kunnen we er ook wel weer tegen aan.

Gisteren op de fiets naar Tollebeek. Want ja, ik heb mijn fiets ook al in Emmeloord staan. Zo langzamerhand komen er toch wat meer spulletjes van mij te staan. Maar wanneer alles er staat??? Dat is nog een verrassing voor mij want zelfs ik weet het nog niet.

Zondag nemen we lekker mijn ouders mee uiteten. Lekker naar de Haas in Elburg. Dit is echt een aanrader en niet duur.

2 opmerkingen:

The world according to El zei

op de fiets naar Tollebeek? volgende x even hard bellen oke? Geniet maar lekker van het etentje!!

Tummetje zei

Ik loer al elke keer naar binnen. Vond dat al erg genoeg :)