Wachten op een kleintje

maandag 23 april 2007

Ziekenhuiscontrole

Vanochtend in het ziekenhuis geweest voor mijn 3 maandelijkse controle. De arts was langer met mijn enkel bezig als waar hij mee bezig moest zijn. Heb hem maar mooi laten praten. Daar heb ik wel de orthopeet voor die zich daar mee bezig houdt :)

In december heb ik foto's moeten laten maken van mijn handen, voeten en heupen. Kreeg daar vandaag de uitslag van. Helaas gaan mijn gewrichten in mijn rechterhand en rechtheup achteruit. Dat is altijd minder leuk om te horen. Maar het was gelukkig nog niet zorgwekkend.
Ook nog met hem gesproken over de bijwerkingen van mijn medicijnen (methrotrexaat). 1 van de bijwerkingen is haaruitval. Nou deze heb ik dus ook best wel erg. We moeten dit goed in de gaten houden voordat ik helemaal kaal word :( Zo'n vaart zal het niet lopen hoor want dan hebben we allang aan de bel getrokken.

Vandaag moest ik natuurlijk ook gewoon oppassen op Sennie. Gelukkig was vriendjelief er en die kon hem mooi bezig houden in het ziekenhuis. Verder hebben ze erg leuk met elkaar gespeeld. Erg leuk om te zien. Ben blij dat dat zo goed gaat. Zekers heel belangrijk voor mij.

Geen opmerkingen: