Wachten op een kleintje

maandag 23 april 2007

Vakantie!

Vrijdag hebben vriendjelief en ik onze vakantie geboekt. We gaan heerlijk naar Gran Canaria, Playa del Ingles (voor diegene die wilt weten waar) Eerst had ik zo iets van nuhhhh ik hoef niet zo persee op vakantie. Maar nu!!! En het duurt nog zo lang voordat we gaan. Wij gaan nl op vakantie als iedereen allang is geweest. Oktober dus nog heel wat daagjes om af te tellen 170 dagen om precies te zijn. Gelukkig lijken de dagen om te vliegen. Zul je net zien dat het dan weer veels te lang duurt.

Ach over iets meer dan een maandje gaan we met ons 4en lekker een weekendje weg. Gistermorgen was ik erg vroeg wakker en elke keer zei ik van ja dat boek ik snel. Nu moest het er toch van komen. Even alvast een voorproefje op onze vakantie.

Gisteravond teletekst: Tot vrijdag mooi weer!!! Donderdag zelfs 25 graden!!!! Heerlijk! Nou maar hopen dat het met koninginnedag ook zulk mooi weer is.

3 opmerkingen:

MissNonsens zei

Uiteraard heb ik al gezien waar je heen gaat.
Ziet er goed uit. Ik krijg spontaan zin om op vakantie te gaan!

The world according to El zei

Geniet er lekker van met z'n tweetjes of is het viertjes. Of zijn het 2 vakanties die je afgesproken hebt?
Heerlijk!!!!~

Anoniem zei

Met zijn 2en naar Gran Canaria en met zijn 4en HJ DM en het stelletje naar Loohorst :)