Wachten op een kleintje

vrijdag 6 april 2007

Ziekenhuisbezoek!

Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest omdat ik toch wel erg veel pijn had ook al had ik mijn pootje in het gips. Eerst wachten wachten wachten daarna liep er een gipsmeester rond in de wachtkamer en werd mijn dokter gebeld of het niet verstandig was om toch maar eerst het gips eraf te halen om daarna de enkel te onderzoeken. Men wat een lucht kwam eraf. Gipsenpootje is dus ook mooi in het ziekenhuis gebleven. Sorry voor de mensen die er wat op hebben geschreven, maar het stonk echt heel erg. (Zo eerst in bad om te weken). Vervolgens weer terug naar de wachtkamer. Nou dat duurde wel ff voor ik daar was. Vreemd gevoel hoor je kan nl niet je voet gebruiken omdat die dit niet meer gewend was. Heb er nu nog een beetje last van. De pijn is er niet minder om. Maar goed, even na 4 uur mocht ik bij de dokter naar binnen. Er werd weer lekker gerommeld ermee. Zweet parelde op mijn gezicht. Nog even de foto's bekeken die al eerder waren gemaakt. Nog steeds geen breuk te zien. Hij heeft besloten om een MRI te laten doen. Deze vindt plaats op 14 mei. Tot die tijd met krukken en pootje omhoog. Erg charmant een steunkous om het been. En straks even kijken of we kunnen autorijden zodat ik morgen zelf naar het werk toe kan komen :) Niet meer afhankelijk zijn van anderen, voelt weer erg goed. Lopen gaat nog steeds niet goed, maar dat was te verwachten. Kijken of we het uit kunnen zingen tot 14 mei anders even bellen. Maar dat gaat vast goed komen. En anders hebben we altijd nog de roze snoepjes die we in kunnen nemen. Ik hou jullie op de hoogte.

Morgen dus werken tot 16.00 uur. Daarna een lekker weekendje met vriendje en familie.
Ik wens iedereen dus ook zalig pasen toe en bedankt fur die blumen!

Tot blogs,

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geen dank, graag gedaan :)

MissNonsens zei

14 mei ga je ook niet halen.Is toch ook veel te laat? Maar dat weet je dat ik er zo over denk, want dat had ik je ook al per telefoon gezegd.