Wachten op een kleintje

zaterdag 7 april 2007

Dat was ff schrikken.

Elke zaterdag als ik moet werken bel ik altijd even naar huis om te kletsen maar nu moest ik mijn moeder nog even wat zeggen. Dus ik bellen maar niemand nam op om 12 uur. Dus ach dacht ik bel ik nog wel even om 2 uur. Dus zo gezegd zo gedaan. Kreeg ik mijn vader aan de lijn. Gevraagd waar mijn moeder was. Die was weg zei hij maar zei niet waar heen. Dus ik dacht ik zal eens even haar mobiel proberen te bellen en ja hoor ze nam op (komt niet zo vaak voor dat ze die opneemt). Dus ik vragen waar ze was. Bleek ze bij mijn oma te zijn. En natuurlijk vraag ik waarom. Mijn oma bleek erg ziek te zijn. En de dokter was al geweest en ze wist niet of ze vannacht wel thuis zou komen. Want dan bleef ze bij haar slapen. Maar het leek niet zo goed. Ze wilde het mij eerst niet vertellen omdat ik natuurlijk aan het werk was. Gevraagd dat als er nieuws was ze me wou bellen. Ook als ze naar het ziekenhuis toe moest. En even voor 4 uur belt Moeders met de mededeling dat Oma naar het ziekenhuis moest en ze werd zo met de ambulance opgehaald. En of ik dan naar huis wilde gaan om te doen wat er gedaan moest worden. Zo gezegd zo gedaan. Toch wel erg ongerust geweest. Net moeders aan de lijn gehad. Oma moet een paar dagen daar blijven omdat ze een ontsteking in haar gehoorgang ofzo heeft. En daardoor erg veel last heeft van haar evenwichtssoornis. Ze kon niet meer lopen. Gelukkig kan dat over gaan. Oma heeft nl ook nog eens last van haar hart. Die is niet meer optimaal. Dus daar begon ik me al zorgen over te maken. Misschien morgen maar even bij haar opzoek denk ik. Kijken of alles oke is. Mijn Oma kan ik nog echt even niet missen. Dat is dan wel een beetje teveel achter elkaar allemaal. Gelukkig heb ik een lief persoontje om me heen die me elke keer een beetje gerust kan stellen.

Hij heeft zich, toen ik aan het koken was erg vermaakt met Sennie. Die hebben elkaar echt gevonden. Erg leuk gezicht. Biertje drinken met mijn zwager en ouwehoeren over voetbal. Dat zit wel goed. Gelukkig maar!!!! Nu lekker op de bank zitten hobbyen en misschien nog ff een tukkie doen voordat we gaan stappen.

Tot blogs

1 opmerking:

MissNonsens zei

Ik hoop dat je oma snel weer beter is!