Wachten op een kleintje

vrijdag 20 april 2007

Verjaardag

En nu leven we verder als 24 jarige. Lekker verwend geweest. Veel bling bling gehad. Een mooi horloge en slavenarmband van het gezin. Een mooie armband van vriendje en een hele lieve handdoek. Geld van oma. Boeken en een mok van een Collega. En van Miss Nonsens heb ik een bon gekregen met ruikertjes erbij die ik kan besteden bij de DA. Nou dat komt zeker goed.
Het was een super mooie dag en we hebben dan ook heerlijk in de tuin gezeten. 's Middags kwam er nog een collega langs. En we hebben veel lol gehad. Maar woensdag was ik echt jarig en heb dus voor mijn collega's op het werk taarten gemaakt. Alles was op dus het heeft zeker weten gesmaakt. Eerdaags komen er wel even foto's van wat ik heb gekregen.

3 opmerkingen:

Nance zei

Je bent echt verwend! Heel mooi, je nieuwe horloge en armbanden.

MissNonsens zei

Lekker verwend, zoals het hoort met een verjaardag!
Ik vind het ook niet nodig dat mensen cadeautjes meebrengen. Ik vind het gezellig als ze komen, maar als ze dan ook nog iets meenemen is wel erg leuk!

Anoniem zei

Ben ik het helemaal mee eens!!