Wachten op een kleintje

vrijdag 20 april 2007

Schrik van mijn leven gehad.

Vanmiddag om kwart voor 4 wilde ik Sennie op halen en wilde mijn auto open doen maar mijn sleutel wilde niet in het slot. Toen zag ik dat mijn deur niet op slot zat. Dus ik de deur open doen en toen was het heel erg schrikken, mijn autoradio zat niet meer in mijn auto. Alle bedrading hing er buiten. Toen maar de telefoon gepakt en vaders opgebeld. Direct brullen natuurlijk. Vervolgens moeders opgebeld, want tja dat is wel zo prettig dat die je troost als je erg overstuur bent. Gewoon voor de deur, van de week zijn er meerdere auto's hier in het dorp opengebroken.

Maar goed, dan komt het geregel. Verzekering bellen die schakelt weer door naar Care. Sennie tussendoor ook nog ophalen. En ook nog naar de politie. Maar die was al dicht dus dat moet ik morgen doen. Even een noodreparatie gehad zodat de deur op slot kon.

2 opmerkingen:

Nance zei

Man wat zal jij geschrokken zijn! Het lijkt me verschrikkelijk om zo je auto te moeten vinden. Is alles al een beetje geregeld?

Tummetje zei

Nee nog niet helemaal. Maar dat loopt wel los