Wachten op een kleintje

vrijdag 23 maart 2007

Ziekenhuisbezoek

Vanochtend moest ik om 8.45 uur in het ziekenhuis zijn bij de orthopeed. Deze heeft nog weer eens naar de foto's gekeken. En vervolgens naar mijn voet. Daarna vertelde hij me dat ik 3 weken in het gips moest. Gelukkig had ik iemand bij me want natuurlijk mocht ik daarna ook niet meer autorijden. 3 weken lang afhankelijk zijn van een ander en van het openbaarvervoer. Daar wordt je echt niet zo vrolijk van. Maar goed, pootje in het gips laten zetten (deze is nu lichtgevend roze)en vervolgen hinkelend weer het ziekenhuis uit. Omdat je er nog niet op mocht lopen. Daarna naar de apotheek gegaan want ik moest spuiten ophalen voor trombose. Moet nu elke dag een spuit hebben en op woensdag 2 yek

Daarna boodschappen gedaan en vervolgens via Kampen, moesten even het autostoeltje daar afleveren zodat moeders Sennie op kan halen straks en ik moest weer ff de krukken ophalen bij haar, naar Emmeloord om te overleggen met mijn Manager hoe en wat. Daarna moest mijn auto nog terug naar Swifterbant dus zijn we maar even naar zijn ouders gereden zodat zijn zusje hem uit Swifterbant weer mee kon nemen naar Emmeloord (snappen jullie het nog?) We hebben al met al een hele wereldreis vandaag gemaakt. Straks maar eens ff op de bank gaan hangen en ff tv loeren. En dat was denk ik wel mijn dagje in het kort beschreven. Tot blogs!!!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een dagje winkelen al niet kan doen he......
Nou gelukkig is roze een mooie kleur.
Nou doei
dikke kus
Je grote verdwaalde zus