Wachten op een kleintje

zondag 25 maart 2007

Nieuwsgierigheid! en I have a dream!!!

Tjee, wat is iedereen nieuwsgierig zeg. Natuurlijk vind ik dat ook wel leuk maar het komt vanzelf wel wanneer ik het ga vertellen. Misschien deze week wel en anders volgende week of volgende maand. We zien het wel.

Ik heb een droom, iedereen heeft vast wel een droom. Maar of mijn droom ooit uitkomt??? Ik wil heel graag werken op de Glen Mills, maar soms zit het leven een beetje tegen en haal je er toch uit wat je er uit kan halen.

Maar wat is is jullie droom nu??? En kom niet aan met dromen bestaan niet.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja dat is niet zo moeilijk. Mijn droom is wat van de wereld zien.
Eerst ben ik verhuist van het kleine dorpje naar de grote stad. Maar toch bleef het kriebelen. Maar ja als je geen geld hebt.
Toen de stap genomen om het huis te verkopen en naar Canada te gaan. Daar wonen we nu. Hopelijk voor langere tijd, maar je weet nooit hoe het gaat lopen. Maar is dat niet het leuke, een beetje spanning. Dat is dus mijn droom, de wereld zien.
Gr Jose

Smitsky zei

Glen Mills, zometeen maar even googelen ;-)

Mijn droom?? Een grote boerderij met een hééél groot stuk land met een paar honden. En ooit nog eens die route 66 doen in Amerika, met AJ (lastig....)

Anoniem zei

Real blondy

Ik heb van jongs af aan al een droom. Het is een droom die op mijn 40e ook nog zou kunnen uitkomen.

Glen Mills...ik heb het ook even opgezocht. Leuk!!!! Wie weet zullen jouw dromen ooit uitkomen, of mischien op een iets andere wijze. Daardoor moeten we ons niet uit het veld moeten slaan :)

Tummetje zei

Real Blond, Je hebt niet verteld om wat voor een droom het gaat. Om schrijf het anders als je het mij niet wilt vertellen

Effe Uppen zei

Heel toevallig staat mijn droom op mijn blog. En dat terwijl ik jou post nog niet gelezen had.
Grappig! :)

elbakero zei

tellen "wet dreams" ook mee?

Anoniem zei

ik droom ik droom.....ik droom zoveel haha. zelfs een twijfeldroom en als ik daaruit ben horen jullie het wel.

misschien heeft realblondy een droom die ze niet uit wil spreken voor het uitkomt :) klinkt wel als een droom die dus op elke leeftijd nog uit kan komen......ben benieuwd.

The world according to El zei

Jonge mensen moeten gezond blijven en zeker niet dood gaan, dat is 1.
Mijn kinderen moeten heel gelukkig heel oud worden, dat is 2, 3: dat wens ik eigenlijk ook voor iedereen waar ik van hou. 4. Dat mensen zich bewuster worden van het feit dat we deze wereld te leen hebben. nr.5 Dat B. altijd mijn vriendje blijft en 6 dat ik een loterij win en stinkend rijk wordt, nooit meer iets te moeten en alleen nog te mogen!!!!

Nance zei

Een droom? Daar vraag je me wat. Ik weet zo 1 2 3 niets, misschien net als El dat mijn kinderen gelukkig zijn en blijven. Saai maar verder weet ik zo echt niets.