Wachten op een kleintje

donderdag 22 maart 2007

Vrij!

Gisterenavond even bij iemand op bezoek geweest. Even!!!! nou ja om 12 uur gingen we daar pas weer weg. Maar het was super gezellig!! Thnks voor de fijne avond!

Nog even iemand naar huis gebracht en vervolgens lag ik om half 2 in mijn bed. Normaal gesproken lig ik er al om 22.15-22.30 uur in mijn bedje. Maar ik was de volgende morgen vrij van oppassen. Dus ik kon het wat later maken. Dit dus ook gedaan. Om vervolgens al voor 9.00 uur wakker te worden. Hallooooo ik wil ook wel eens uitslapen!!! Niet dus. Maar goed wat ga je doen op zo'n vrije morgen: een beetje de blogs lezen, zelf nog wat typen, mensen lastig vallen via de sms en niet te vergeten SCHOONMAKEN. Ik heb het mijn moeder beloofd maar ik kan nog niet echt de puf ergens vandaan halen om me te gaan douchen en dan een emmer met sop te pakken en te gaan poetsen. Terwijl het eigenlijk zo klaar is. Maar ik zie het niet als een nuttige vrijetijdsbesteding.

Moet me nu toch echt even een schop onder de kont geven dus dat ga ik maar even doen dan. Voor diegene die vanavond moeten werken tot vanavond en voor de anderen een prettig weekend!!! Oh en spin ze zaterdag zal aan jullie denken als ik aan het werk ben!!!!! Hoop dat jullie veel geld op hebben gehaald!!!

1 opmerking:

MissNonsens zei

Als het gezellig is wordt het toch snel later als je eigenlijk van plan bent! :)
Ik herken dat!
En?? Heb je alles gepoetst?