Wachten op een kleintje

zondag 4 februari 2007

Weer aan het werk.

Ben sinds dinsdag weer aan het werk. Heerlijk is dat want ik werk zo langzamerhand een beetje gek thuis. Dit houdt niet in dat het al over is. Want ik heb nog steeds pijn. Werken is een goede afleiding voor mij. En op het werk is het een stukje gezelliger dan thuis als je helemaal alleen bent. Dus dan gaat mijn voorkeur toch echt naar werken.

Zoals iedereen, die mijn blog heeft gelezen, heeft kunnen lezen dat ik een zo genaamde stille aanbidder heb. (Deze zal het nu wel leuk vinden dat ik een stukje blog aan diegene wijdt.) Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik totaal niet van dit soort dingen houd. Ik ben niet zo'n iemand die nu in spanning zit af te wachten tot het 14 februari is. Want 14 februari heeft voor Tum geen enkele betekenis. Ze snapt dan ook niet waarom dit nog stand houdt.

De schrijfstijl van de anonieme persoon is een beetje kinderlijk. De persoon lijkt het ook niet door te hebben dat de msn tekens hier niet te zien zijn op dit blog. Dus waarom gebruik je ze dan. Zo is dus ook te zien dat de persoon vaak op msn zit en dat het nog een jong persoon is. Ook mag deze persoon weten dat ik totaal niet geinteresseerd ben in dit soort dingen. Dat ik er totaal niet open voor sta.

Vaders was gisteren jarig, maar eerst moesten er nog wat andere dingen worden gedaan. Zoals een trouwjurk passen op Urk. Want de dag komt steeds dichter bij en dan nog 4 dagen en ze gaan emigreren. Het onderwerp van de dagen dat ze hier zijn is dan ook Canada. Ik sluit me er een beetje voor af. Het trekt me niet. En ik kan er dan iets beter mee omgaan.

Gisteren moest ik ook mijn oma ophalen maar eerst ging ik nog even naar Dronten om te koekeloeren. Bij de Miss Etam kwam ik collega A tegen met haar dochter. FF gekletst en toen maar ff snel kleren passen. Maar toch maar niet gekocht want Tum gaat woensdag winkelen met Zus J. in Apeldoorn voor de bruiloft. Nog even bij de Hema geweest toch maar even kijken of ik voor collega S een kraamkadootje kon vinden. En direct viel mijn oog op een leuk iets. Nog even een bij passend iets erbij gezocht en klaar was Tum voor S. Zag ook nog een heel leuk broekje voor Sennie. Die ook maar meegenomen, want dat soort dingen kan ik toch echt niet weerstaan (Sennie wilde hem gelijk hebben, hij wist toen nog niet dat het broekje voor hem was).
Om iets over 3en oma ophalen voor de verjaardag van vaders.

's Avonds allemaal de familie gehad. En het was allemaal heel gezellig. Had alleen erg veel last van de buik omdat ik iets meer had gegeten als dat ik doe in de laatste 2 weken.

Ik ga weer verder met weekend houden.
Tot de volgende keer!



En wat stond dit blog toch weer vol schrijffouten. Schrok er zelf van. Beetje te snel getypt en niet nagekeken.

Geen opmerkingen: