Wachten op een kleintje

dinsdag 6 februari 2007

Galgenmaal


Zondag zijn we voor het laatst met het volledige gezin uit eten geweest. Want mijn zus en mijn zwager gaan emigreren naar Canada (haar verhalen zijn ook te volgen). Mijn vader noemde het voor de gein "galgenmaal". Het was allemaal heel erg gezellig. Sennie was ook mee en die heeft zich heel erg vermaakt en draaide iedereen om zijn kleine vingertje. Wat een flirt is dat zeg.

We zijn in Harderwijk bij Tennesee geweest. Heerlijk kan je daar eten. Natuurlijk had ik mijn fototoestel bij me dus ik zal dan nu ook even heel snel wat foto's plaatsen.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Tennessee heeft op valentijnsdag een 3-gangen suprise menu! Gaan we dan even lekker gezellig eten?

Kusje en misschien tot dan?
- zal geen smiles meer plaatsen -

Tummetje zei

Wat denk je zelf? Wil eerst graag weten of ik de juiste persoon voor me heb, en dan nog heb ik geen zin om aan valentine te doen. Dus als ik ergens ga eten is dat niet op die dag. Je wilt dus voor mijn deur staan dan om me op te halen? Eerst ziend dan geloven.

Tummetje zei

Wil best uit eten maar dan wil ik eerst weten wie je bent

Tummetje zei

Ik ben zeer benieuwd of je morgen ook voor mijn deur staat om me op te halen voor het etentje!!!