Wachten op een kleintje

zondag 28 januari 2007

Weer een ziekenhuisbezoek

Vrijdag toen ik me aan het opmaken was, alleen een beetje mascara (zodat ik er niet heel beroerd uitzag), zag ik dat mijn ogen geel waren geworden. Mijn linkeroog veel meer dan mijn rechter oog.
Dus ik mijn moeder bellen, die had op dat moment even geen tijd maar zou terug bellen. Ik wachtten tot dat ze terug zou bellen, flink in de stress al.
Even voor 12 uur belde ze terug, ik het haar vertellen. Moest gelijk de dokter van haar bellen.

Nou dat heb ik geweten. Even voor 12 uur belde ik de dokter, moest direct naar hem toekomen zodat hij daar even naar kon kijken. Vervolgens heeft hij het ziekenhuis gebeld of de scopie vandaag kon. Misschien raad je het al, Tum was helemaal in de stress. Om half 1 kwam de dokter vertellen dat ik door moest naar het ziekenhuis omdat ik om 1 uur dat maagonderzoek kreeg. Ik moeders weer bellen of ze direct naar het ziekenhuis kon komen. Eerst even naar huis geweest om mijn ponskaartje enzo op te halen. Daar aangekomen was moeders er nog niet. En mocht ik even wachten op haar. Maar na 10 minuten was ze er nog steeds niet (ze moest uit Kampen komen), en de zuster vertelde mij dat ze toch niet mee mocht naar binnen, dus toen ben ik maar mee naar binnen gegaan. Daar binnen stond een team van tig mensen mij op te wachten. Kreeg uitleg van wat ze gingen doen en ik moest een drankje innemen voor mijn maag als ze die op gingen blazen.
Toen moest ik gaan liggen. En kreeg ik zo'n bijtring in mijn mond van hard plastig met een gat er in. Deze had een elastiek die achter mijn hoofd werd gedaan en aan de andere kant weer vast werd gemaakt. Tja en toen begon de ellende. Ik zal niet in details treden, maar ze moesten me een aantal mensen vasthouden. Ik raakte helemaal in paniek omdat ik het gevoel had dat ik niet meer kon ademhalen, nooit bij nagedacht dat ik ook gewoon door mijn neus kon ademhalen. En dan zeggen ze ook nog dat je je moet ontspannen. Al met al was het geen pretje en ben ik blij dat het achter de rug is. Toen ik klaar was en ik kwam naar buiten stond daar gelukkig mijn moeder. Ik helemaal in tranen omdat ik toch behoorlijk in paniek was geweest.

Uitslag van het onderzoek?
Ze hebben niets kunnen vinden, maar ze denken NU dat ik een ontsteking aan het kapsel van mijn lever heb, dat is met antibiotica zo weer weg. Maandag weer naar de dokter bloedprikken enzo. En dan maar hopen dat ik weer snel aan het werk kan.

En al mijn collega's wil ik bedanken voor het kaartje.

Hopelijk kan ik snel weer aan het werk

16 opmerkingen:

Nance zei

Jelle heeft ook dit onderzoek gehad en hij vond het ook een verschrikkelijk onderzoek. Ook hij vond het heel erg benauwend en ontspannen is er zeker niet bij. Sterkte he en ik hoop dat je snel weer wat opknapt.

Anoniem zei

Valentijn komt alweer in zicht en vanaf dan zul je weten wie ik ben..

Soort van stille aanbidder uit Swifterbant..

Anoniem zei

HI Tum,

Vandaag kom je weer werken hoorde ik?? Het is geen pretje wat je allemaal meemaakt de laatste tijd zeg. Die onderzoeken lijken me erg vervelend.

Wat is dat nou voor stille aanbidder?? haha

Effe Uppen zei

Ik heb het gelukkig nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat dat geen pretje moet zijn geweest.

En ik wil ook weten wie die stille aanbidder is hoor. Laat je het 14 februari wel even weten?

Tummetje zei

Tja, heb dus geen idee wie het kan zijn. Heb wel wat namen in mijn achterhoofd. We merken het vanzelf wel.

Anoniem zei

Wat namen? Noem eens iets! Kijken of je beetje gelijk hebt :P

Tummetje zei

Voor jou een vraag en voor mij een weet. Ik laat het je weten als ik gelijk heb of ongelijk.

Anoniem zei

Haha wat een vaag antwoord! :P Zeg maar gewoon! Je ziet van zelf wel of je gelijk hebt of niet ;) Kuzje

Tummetje zei

Nee, bedankt. Jij blijft vaag dus zo ik ook.

Anoniem zei

Jammer, maar begrijp het wel! :)
Ik laat het rusten :P
je komt er wel achter! :P

elbakero zei

@ anonymous
Als ik in mijn vingers knip, slaap je. Als ik twee keer in mijn vingers knip, vertel je ons alles.

KNIP KNIP

Wie is deze adonis die ons al dagenlang in spanning houdt??

Anoniem zei

Ik zeg niets! :)
Nog 11 dagen en dan is het valentijn.... Dan merkt magreet wel hoe en wat! (K)

Tummetje zei

Vind je het ook erg om een blauwtje te lopen?

Anoniem zei

Nee wie niet waagt wie niet wint..... Vind jij het wel erg dan?

Tummetje zei

Om een blauwtje te lopen? Hoe kan ik nou een blauwtje lopen, jij bent toch echt diegene die hier interessant probeert te doen.

Anoniem zei

Ik bedoel als je echt iemand heel leuk vindt dan moet je er gewoon voor gaan.. maakt het je dan nog uit of je een blauwtje loopt?!? Mij in ieder geval niet!!
En dat directe van je, alsof je het allemaal maar niks vind, juist dat vind ik zo leuk aan je!

Niet geschoten is altijd mis..