Wachten op een kleintje

zaterdag 17 februari 2007

Wat ik eigenlijk nooit doe.


Wat ik eigenlijk vaker moet doen is een bioscoopje pakken. Dat is iets wat ik echt nooit doe. Helemaal in het donker lekker onderuit gezakt naar een film kijken. Wat daar de reden voor is???? Denk omdat ik geen zin heb om in mijn eentje te gaan. Tum heeft nl de meeste vrienden allemaal ver weg wonen. Door heel Nederland. En je gaat dan ook niet ff zeggen. Zullen we vanavond ff een fimpje pakken???? Is natuurlijk wel een idee. Maar om eerst uren in de auto te zitten om vervolgens in het donker naar een film te kijken en dan weer uren terug. Nee, geef mij dan maar lekker een dagje weg met de persoon in kwestie. En kijk ik denk ik toch liever een filmpje thuis. Lekker in de pyama, deken over en natuurlijk zelf bepalen wanneer je pauze wilt hebben. Want tja Tum heeft nog steeds een slecht gewoonte en dat moet soms ook wel een genuttigd worden.
Maar toch is het niet zo'n gek idee om er echt zo nu en dan eens uit te gaan. Weg uit het huis. Of wordt het gewoon tijd om uit huis te gaan. Tja wie zal het zeggen
Wat ik nu ga doen??? Heerlijk in bad, lekker een boek (zwartboek) erbij pootje omhoog en genieten. Heb ik denk ik wel verdiend.

Tum is vandaag ook nog naar de kapper geweest. Ben weer een beetje om aan te zien.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Herkansing??? samen een biosje pakken??

Anoniem zei

Herkansing??? samen een biosje pakken??

Anoniem zei

Ja dat is leuk. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Kunnen jullie elkaar een beetje beter leren kennen. En wie weet wat er gebeurt in het donker...........

The world according to El zei

Nou Margreet wat wordt het? ga er gewoon lekker voor, je laat hem gewoon betalen ;-)

The world according to El zei

en ik ben ook nog de duizendste bezoeker, printscreene is gemaakt, dus zit er nog een prijsje aan?

Anoniem zei

om even een reactie te geven op wat hierboven wordt geschreven..
De opmerking dan laat je hem gewoon betalen is bij in het verkeerde keelgat geschoten. Vind het een rare opmerking, alsof Margreet alleen maar zou moeten gaan omdat het een gratis uitje is! Mocht Margreet met deze insteek naar de bios met mij willen gaan dan is voor mij de lol er wel af. Want dan zie ik er vanaf..

Ik ben een man met principes en als je een vrouw mee uit neemt, natuurlijk betaal je dan voor haar.

MissNonsens zei

Nou, als je Margreet kent zul je wel weten dat dat niet de reden zal zijn waarom ze mee zou gaan! :)Ze zal mee gaan omdat het haar leuk lijkt en niet omdat jij betaald.

Tummetje zei

Volgens mij leven we in een geëmancipeerd land. Als Tum weggaat of iets gaat doen met iemand dan betaald ze altijd zelf. Dus ook als ik mee ga naar de bios. Wanneer was je van plan om te gaan?

Anoniem zei

hehe, eindelijk komt het er van, en gaan ze samen uit, eindelijk weet margreet wie haar geheime lover is, ik hoop dat het wordt, dan is ze eindelijk onder de pannen, hihi Ga ervoor jongen, zou ik zeggen!

Tummetje zei

Denk niet dat hij dat is San! Maar dat verhaal hoor je vanavond wel.

elbakero zei

Begrijp ik het goed?
Weet Margreet wie haar geheime lover is?
In ieder geval gewoon naar de bios gaan. Is toch gezellig.

The world according to El zei

Ik moet eerlijk zeggen dat als Anonymous niet eens begrijpt dat het een grapje is van dat hij dan wel de film betaald, ik niet denk dat hij veel humor heeft. Jij snapte het toch wel he Margreet?

Tummetje zei

Ik snapte hem Ell