Wachten op een kleintje

zaterdag 17 februari 2007

Vanavond heerlijk alleen thuis!

Heb lekker een vrij weekend. Vanavond zijn mijn ouders niet thuis. En het enige wat ik vanavond dan moet doen is hun wegbrengen en 's avonds laat weer ophalen. En dat laat is dan ook echt laat moet toch rekenen op een uurtje of 3 á 4.
Dus heb ik de hele avond voor mij alleen. Heb al bedacht dat ik heerlijk mijn series, die moeders voor me heeft opgenomen, ga kijken. En ik heb net weer een nieuwe dvd binnen (step up). Dus lekker bank hangen, poot omhoog.

Ik wil nog 1 keer terug komen op het hele gebeuren van van de week. Als de anonieme persoon mij echt had gekend, dan had hij kunnen bedenken wat de reden was voor mijn gedrag. Ik sta dus ook nog steeds achter dat ik NA 9 uur 's avonds alles op internet heb gegooid.
Iedereen die mij kent weet dat ik het niet zo op mannen heb de laatste 2 jaar. En dat ik ook een hele beschermde houding aanneem als er ook maar iets gebeurd. Waarom??? Tja dat is gekomen door wat je allemaal mee maakt in het leven. En als de persoon mij echt kent, dan weet hij ook hoe dat is gekomen. En had hij ook door het hele gebeuren heen geprikt. Zo zit ik in elkaar en je moet daar tegen kunnen. Blijkbaar kan jij daar niet tegen en ben je dus niet de juiste persoon voor mij. Als je tegen kritiek kan en tegen directheid had je je niet zo uit het veld laten slaan. Dan had je daar achter een persoon gezien die hieronder is beschreven door Elly mijn collega. Elly prikt zo door mij heen. Kan jij dat ook???? Je hebt het niet laten blijken. Mocht je je willen verdedigen, omdat ik het bij het verkeerde eind heb, dan mag dat maar dan zou ik het fijn vinden als je dat persoonlijk bij mij kwam doen. En niet via dit blog. Dus als je je geroepen voelt???


Hieronder heb ik gezegd dat je je niet hoeft te melden en dat je dat uit je hoofd kon laten. Dit meen ik ook als je het alleen als een lolletje ziet, mocht je me willen wijzen op mijn fouten of je eigen fouten kun je die zin vergeten.

5 opmerkingen:

The world according to El zei

You go girl!!!

Nance zei

Klasse!

Simone zei

Echt top van je!

Anoniem zei

Goed zo!!

Anoniem zei

niet te hard he, zo krijg je nooit een lekker ventje....

Die jongen is gewoon gevoelig en verlegen, daar moet je mee om kunnen gaan, hihi