Wachten op een kleintje

maandag 19 februari 2007

Ik word er gek van!

Vanmiddag naar de dokter geweest. Liep helemaal in het honderd. Heb er tot na 5 uur gezeten. Om 16.00 uur had ik een afspraak. Uiteindelijk niet gebroken. Ze hebben nog een keer mijn foto's in het ziekenhuis bekeken. Dus hup tape erom heen. Nou ik kan je vertellen dat deze er weer af is. Ik kan praktisch mijn hele hand onder de tape doen. Uhmmmm volgens mij zat deze een beetje te los. Morgen maar weer bellen en vragen naar het vrouwtje die het vorige week getaped heeft. Want dat zat 10 keer beter. Nu verging ik helemaal van de pijn. Zeggen ze ook nog ja het moet steun geven. WATTT steun geven???? Volgens mij hoort dan niet je hele hand eronder te kunnen. Dan maar kiezen voor de tape waarbij je bij elke beweging geharst lijkt te worden.
Ook bij dit tape doet het pijn maar lang niet zoveel als die van net. Heb nu maar weer de zwachtel erom heen gedaan. Ik word er gek en boos van. Kunnen ze nou dan helemaal niets daar????? Ze zijn er toch voor opgeleidt of gebeurd dat tegenwoordig niet meer. Degene die het deed was in de leer met tapen. Maar je leert zoiets toch op school. Ik zal het wel mis hebben. Maar ik hang morgen wel weer aan de telefoon.

Ik weet wel dat het heeeeeel lang duurt voor dit over is. In ieder geval nog wel 6 weken. Nou mooi is dat. Leuk met de bruiloft. Ach ik bekijk het maar zo kan ik ff een wit voetje halen hihhi

4 opmerkingen:

Anoniem zei

staat leuk bij je sexy jurkje en pumps, hihi

elbakero zei

Of je beste beentje voor zetten?

The world according to El zei

Joh met die nieuwe "stuning" jurk ziet niemand die voet toch?

Tummetje zei

Dat valt ook wel weer mee Ell. Ff buik inhouden misschien :-)