Wachten op een kleintje

donderdag 15 februari 2007

The Next Day

Iedereen kan zeggen van chill rustig aan. Maar ik hou niet van dit soort geintjes. Als je een lolletje wilt trappen met iemand doe je dat niet op deze manier. Ook al heb je een kaartje gekregen met een mooie tekst. En een smsje gekregen van iemand die niet wil laten wie het is. Dan nog hou ik hier absoluut niet van. Ik sta ook niet te wachten op een vent die zijn liefde of wat het ook is aan mij verklaart. Ik heb daar gewoon geen zin in. Heb wel betere dingen te doen. Het is gewoon verspilling van mijn tijd. Misschien veranderd ooit mijn mening hierover. Maar op dit moment denk ik zo. Ik besteed liever mijn aandacht aan mensen die het waarderen dat ze aandacht krijgen. En dat zijn echt niet deze stumpers die het geeneens durven om zich bekend te laten maken. Heb het denk ik nu heel duidelijk gemaakt en verder wil ik er niets meer over zeggen.

13 opmerkingen:

The world according to El zei

We houden erover op!

Anoniem zei

Eerst een beetje zeggen: kom me maar halen, neem me maar mee uit eten. En nu ga je doen alsof je er geen zin in hebt, tijdverspilling dit, betere dingen te doen enzo...
Volgens mij ben je gewoon teleurgesteld en baal je dat diegene je heeft laten zitten en je geen aandacht hebt gekregen...

Tummetje zei

Er staat nergens dat ik heb zitten wachten. Ik zat nl gewoon in mijn pyama thuis voor de buis. Persoon is niet geweest, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik er om zat te smachten. Als je beter had gelezen (mijn hele blog) is dit overal vermeld! Ik snap ook niet waarom ik me hier ga verantwoorden terwijl jij zelf geen naam durft neer te zetten.

Anoniem zei

Nee, maar er stond wel ergens bij de reactie dat je best mee wilde eten en dat je benieuwd was of ik zou komen. Als je echt geen zin had, dan had je dat meteen wel laten merken of gezegd. Dus jaja... allemaal achteraf geklets dat je nu ineens geen interesse had. Maar ach, wie ben ik ;)

Tummetje zei

Tuurlijk ben je benieuwd of iemand komt. Vooral omdat IK gezegd heb dat ik geen interesse heb. En of je bereid was een blauwtje te lopen.

En ook heb ik gezegd dat IK graag wilde weten wie het was voordat ik mee zou gaan. Maar om op deze manier een grapje met iemand uit te halen vind ik persoonlijk heel laag!!! En het schiet me dus ook in het verkeerde keelgat. Mocht je nou een echte "vent" "vrouw" (of wat je ook bent) zijn dan kom je gewoon. Dan was je er voor gegaan. En dan was je niet weggebleven. Ook al was het voor de gein. Maar nu lijkt het wel of je geen ruggegraad hebt.

Dussss???????

Anoniem zei

nonymous, jij bent niet op komen dagen. Nu geef je het af op Tum. Sorry.....ik niet begrijpen???? Denk dat je het hier maar bij moet laten of naar haar toe gaan.

Real blondy

Blondie Power zei

Dit wordt een schitterende haat-liefde verhouding..

ff zonder gekheid nu:

Beginnen jullie 2-en eens lekker overnieuw. Met een schone lei. Vergeet afgelopen week en maak er gewoon eens wat leuks van! En als romantiek en liefde er dan niet in zit, maak er dan een leuke en gezellige tijd van!

MissNonsens zei

Wijze woorden Blondie!!
Hoe gaat het verder,..........

Anoniem zei

Mijn gevoelens voor Margreet waren heel oprecht. Ik vond haar echt heel erg leuk, en ik was zeker van plan geweest om haar mee uit eten te nemen.

Na haar vreselijke agressieve en bitchy houding heb ik hier vanaf gezien. Want dat is niet de Margreet die ik ken. Schijnbaar is een Margreet op internet dan een Margreet in het dagelijke leven.

En in zo'n meid wil ik geen moeite steken..

Anoniem zei

Zie dat ik een fout heb gemaakt ik bedoelde schijnbaar is een Margreet op internet anders dan een Margreet in het dagelijkse leven.

The world according to El zei

De Margreet die ik ken is een lieve zorgzame vrouw die alles voor een ander over heeft en zichzelf daarin wel eens vergeet. De Margreet die ik ken heeft alles voor een ander over en wil iedereen helpen. Maar de Margreet die ik ken is misschien ook wel eens een beetje onzeker en als jij daar niet doorheen prikt dan ben je haar dus echt niet waard anonymous. Want onze Margreet is het vechten echt wel waard.

Simone zei

Beetje jammer dat anonymous nog steeds niet aangeeft wie hij is.
Als ik het blog lees kan het zijn dat margreet hard uit de hoek lijkt te komen, maar dat betekend niet dat ze zo aangevallen moet worden door anonymous. Ik sluit me bij Elly aan en als je je bedacht hebt had dit dan voor valentijnsdag laten weten en had dit niet door laten sudderen. Maar goed dit is weer voorbij. Margreet wil het achter haar laten ik en hoop dat anonymous mans genoeg is om haar dat dan ook te gunnen.

Tummetje zei

Kijk en dat zijn nou de mensen die me toch wel een beetje kennen. Thnks Elly en Simoontje. Hier zit zeker waarheid in. En mijn Bitschie houding? Die is pas ontstaan na 9 uur 's avonds toen ik het welletjes vond en ik ook echt het idee kreeg dat ik in de zeik was/ben genomen.