Wachten op een kleintje

woensdag 14 februari 2007

Aangepaste versie

Denk dat het nr nu wel lang genoeg er op heeft gestaan. En bij deze dus pas ik de post weer aan. Iedereen die nieuwsgierig was heeft het kunnen lezen. En misschien wel kunnen bellen. Maar nu is het welletjes en laat ik het voor wat het is. Ik kan jullie wel zeggen doe dit nooit met me!!!! Want ik ben des duivels!!


Dit was het berichtje: Heeeej valentijntje. tis weer valentijsdag dus daarom dit berichtje. en met een lieve kus van mij voor jou.

Ook heb ik van iemand een kaart gehad maar deze persoon is niet langs gekomen. Dus dan maar even het kaartje hier plaatsen. (Je hebt je nu van je slechte kant laten zien, en dat staat je niet echt goed. Mocht je je weer willen melden kan ik alleen maar zeggen laat dat maar uit je hoofd. Want ik heb er geen behoefte aan.)



Nogmaals ik laat niet met me sollen!!!! En voor degene die lollige probeert te doen ik ben flink pistoff!!

7 opmerkingen:

MissNonsens zei

Nou stille aanbidder, waar blijf je nou met je mooie praatjes?

Smitsky zei

Nou idd, ik wil het nu ook wel weten..

Goeie trouwens om het te laten zien...

Anoniem zei

Wat ben je toch nieuwsgierig. Hij komt vast wel en anders is het een sukkel of sukkelinnetje dat hij niet durft.

Dom van hem....

Take it easy take a sisi....

Smitsky zei

Nou joh, maak je verder niet druk! Laat gaan...

Moet zeggen, dat ik het wel geinig zou vinden, ook al zou het een niet serieus zijn. Maar dat is mijn mening...

Blondie Power zei

Ja.. chill...
als die niet komt opdagen eerdaags dan is tie gewoon een loser..

wat voor cliche zeggen we dan??
geen hand vol, maar een land vol!!!

Blondie Power zei

ik moet zeggen dat ik wel een romantisch stukje tekst vindt...

jij niet dan???

The world according to El zei

Wat ben je boos? mis ik het halve verhaal? Meid maak je niet druk, als zo'n scheiterd zich niet durft bekend te maken wat zal jij je er dan druk over maken