Wachten op een kleintje

donderdag 8 februari 2007

Dat heb IK weer!


Gisteren had ik een vrije dag omdat ik nog als enige kleding nodig had voor de bruiloft van zuslief. Dus zijn we wezen shoppen in Apeldoorn. Dit was allemaal heel gezellig en uiteraard ben ik heel goed geslaagd. Had niet verwacht dat ik zoiets ooit aan zou trekken (geef mezelf maar ff een complimentje) maar het staat echt geweldig mooi. Wat het precies is hou ik nog lekker voor me. De foto's komen vanzelf wel hier te staan na 2 maart.

Ben geslaagd bij de Hennes, had ik ook niet verwacht. Dit omdat ik eigenlijk als ik kleding voor een trouwerij moet hebben meestal naar boetiekjes ga. Maar goed ik ben geslaagd met de kleding voor 65 euro!!!!! Ik weet nog dat ik bij mijn andere zus 500 euro kwijt was. Dus dat is een heel verschil. Ik mocht van mezelf lekker veel geld uitgeven en heb dat ook gedaan. Lang niet alles maar toch heel wat. Heb 2 nette broeken gekocht, 2 truitjes, spijkerbroek (die had ik niet meer omdat die allemaal te groot waren), laarzen (anderen waren kapot), pumps voor de bruiloft, leuke armband, er ook nog 1 gekregen van zuslief, 2 haarbanden. Volgens mij was dat het wel.

Ik was redelijk snel geslaagd met de kleding maar toen moesten we nog schoenen kopen. Dus wij op weg naar de schoenenwinkels. Vervolgens verstap ik me op een heel klein richeltje. Kon even niet lopen van de pijn en omdat mijn voet gewoon niet meer wou. Zijn even op een trappetje gaan zitten, en vervolgens toen het weer leek te gaan zijn we verder gegaan. Het leek allemaal wel mee te vallen. Het deed wel pijn en het werd ook wel een klein beetje dik maar ik kon er nog wel op lopen. Toch maar schoenen gaan kijken. Even later schoenen gevonden en toen zijn we eigenlijk naar huis gegaan omdat we allebei genoeg hadden gekocht. Mijn zus heeft maar terug gereden want rijden kon ik eigenlijk niet meer. Eenmaal thuis ben ik op de bank gaan liggen met mijn been omhoog. En toen ik moest gaan koken kon ik eigenlijk helemaal niets meer met mijn voet. Kon er niet meer op staan. Kon hem gewoon niet meer bewegen. Zo dom als ik was heb ik de voet toen niet gekoeld (dacht dat er al teveel tijd was verstreken). Toen moeders thuis kwam heeft ze gelijk er een drukverband omheen gedaan. Maar de pijn werd steeds erger en erger. Moeders heeft toen de huisartsenpost maar gebeld. Dat zijn echt vreemde lui. Vast niets ergs en moest voet omhoog houden en koelen en zo nu en dan mocht ik wel een paracetemolletje hebben. WATTT!!!! Die dingen helpen echt niet meer bij mij. Morgen moest ik anders als het nog zo was maar even naar mijn eigen huisarts gaan. Op tv komen ze bij de huisartsenpost (op woensdagavond is dat altijd, met een sneetje in de vinger en dan mag ik niet voor een voet dat 2x zo groot als normaal is niet naar een dokter????)

Dus ben ik maar ibu 600 gaan slikken. Dat hielp ook niet echt. Flink gekoeld maar dat hielp ook niet. Nu zit ik hier te typen en heb om half 11 een afspraak bij de dokter in opleiding omdat mijn eigen dokter op vakantien is en de andere arts zal al vol. Voet is nog steeds dik en kan er nog steeds niet op lopen. Ik ben ook zo'n klungel. Ik zak wel vaker door mijn enkel maar dit is nog maar de 2e keer in al die jaren dat hij dik ofzo is.

Ook heeft Tum 2 ontstoken ogen dus het gaat weer lekker. Blehhhhhhhhh. Tijd voor een ander lichaam met niet zoveel klachten? Ik ben echt vaste klant daar in het gezondheidscentrum. Tijd om te gaan douchen en aan te kleding. Geen idee hoeveel tijd dat in beslag neemt.



1 opmerking:

The world according to El zei

2007 is niet zo goed begonnen voor jou, wat een pech zeg.... Hopen dat het nu allemaal weer de goede kant opgaat, misschien na valentijn???