Wachten op een kleintje

donderdag 8 februari 2007

Update!


Net uit het ziekenhuis terug. Gelukkig niet gebroken. Zo naar de dokter om drukverband erop te laten doen. Volgende week ofzo in de tape. Ben er dus mooi klaar mee. Kan geeneens autorijden. Weer zit ik thuis. Gelukkig is moeders van het weekend thuis zodat zij me naar het werk kan brengen en ook weer ophalen. Maar zo ziet de enkel er dus uit. Mag niet lopen erop. Nou dat is nog al lekker want ik heb nog geen krukken of wat dan ook. Dus tot die tijd wordt er gewoon opgelopen, van dat hinkelen wordt je ook gek. Tijd om af te sluiten en naar de dokter toe te gaan voor verband.

4 opmerkingen:

Effe Uppen zei

Ziet er gezellig uit :)

The world according to El zei

nou lekker, volgens mij enkelbanden. Doe nu maar wat de dokter zegt en niet erop staan hoor!!!

Smitsky zei

Zo is dat, er niet op staan! Het is wel weer raak met je he?

Anoniem zei

jij doet liever alles in een keer volgens mij :) maar zorg nou maar voor die krukken want hoe irri doktoren af en toe ook kunnen zijn, ze hebben er wel voor gestudeerd :) DUS ER NIET OP STAAN :P

Hoe gaat het verder met je buik?