Wachten op een kleintje

vrijdag 23 februari 2007

1000e bezoeker

Van de week heb ik mijn duizenste bezoeker gehad op mijn site. Natuurlijk moest dat even gevierd worden. Alleen de bezoeker zag ik gisteren pas weer. Natuurlijk hoorde bij die mijlpaal ook een klein cadeautje. Want ja het is toch heel wat om zoveel mensen hier op dit blog van mij te krijgen. Bekenden en onbekenden.

Dus mocht jij ook 2000e of 3000e enz bezoeker zijn. Mail me dan met een printscreen want wie weet krijg je wel wat leuks!!!!!

Ell, van harte gefeliciteerd, geniet van het lekkers en bedankt!!!!

4 opmerkingen:

The world according to El zei

YOEHOE!!!!!

Tummetje zei

Smaakt het???

Nance zei

Wat een mooie foto! Leuk idee van je Tummie.

Tummetje zei

Vond het ook wel een leuk idee. En de persoon die de zoveelste bezoeker is wordt lekker in het zonnetje gezet toch?