Wachten op een kleintje

donderdag 22 februari 2007

Verwijdering post

Net maar een hele post verwijderd hiero. Dit omdat er iemand dacht dat hij leuk was. Ik ging volgens hem te vaak naar het ziekenhuis. En ik poste dat hier allemaal. Volgens hem komt het door mij dat zijn zorgverzekering zo hoog is :-) Mag hij lekker denken. En volgens hem dacht ik dat ik dood ging en dat ik mij aanstelde. Het is zijn mening en die mag hij hebben. Maar deze hoeft hij niet weer hier neer te zetten. Misschien ben ik een dure voor de zorgverzekering, maar ik ben wel iemand die zo snel mogelijk weer aan het werk gaat. Dat kan je over veel mensen niet zeggen. Veel mensen blijven met een snotneus al thuis en zo is Tum toch echt niet. En sommige mensen hebben nou eenmaal vaker wat als een andere. En dat dit jaar zo slecht voor mij begonnen is helaas, er komen vast betere tijden aan.

Ben jij altijd zo pessimistisch??? Nou ik niet, ik sta positief in het leven, nu jij nog

Vandaag dus uitgeslapen, opgepast en met mijn zus mee trouwjurk wezen passen. Nu zo aan het werk, morgen lekker vrij.

1 opmerking:

The world according to El zei

Soms zit het mee, soms zit het tegen, het is te hopen dat de anonymous die zo'n vervelende reactie heeft gegeven zelf nooit iets gaat mankeren. trouwens erg flauw om dat anoniem te doen, als je er zo mee zit, doe het dan ook onder je eigen naam.