Wachten op een kleintje

maandag 26 februari 2007

Hotel

Het is deze week een komen en gaan van gezinsleden. Vanaf woensdagavond hadden we Joos en Wilbert hier in huis, deze zijn zondag weer weggegaan. En mijn andere zus, zwager en neefje wisselden haar af. Zij slapen hier tot en met woensdag. Zij krijgen een nieuwe keuken en tot dat deze af is blijven ze hier slapen. Donderdagavond slaapt mijn zwager en neefje hier ook nog omdat mijn zus niet thuis is en we de volgende dag een bruiloft hebben. Anders zit hij ook zo alleen 's avonds op de bank. Kan hem dan mooi helpen met Sennie. Vanochtend wakker gemaakt door de kleine doerak. Wel ff wennen hoor. Ben 's ochtends niet zo spraakzaam en hij wel. Tja ff aanpassen dus. Had al om tape gevraagd zodat ik zijn mond af kon plakken :-) Want kletsen doet hij vanaf dat hij wakker is pffff. Maar het is allemaal erg gezellig. Over 2 weken hebben we dit ook. Want dan krijgen ze een nieuwe vloer. Aangezien Sennie astmatisch is, is het niet zo verstandig om hem in al die stof te laten rond lopen.

Dus het is hier thuis zo'n beetje een hotel aan het worden. Het enige wat ze niet krijgen is de afstandsbediening :-) Tijd om die kleine doerak eens aan te gaan kleden. Daarna nog even mijn voet in laten tapen. En dan maar eens gaan kijken of we zonder krukken kunnen lopen. Gaat vast en zeker lukken!

6 opmerkingen:

The world according to El zei

Het is in ieder geval zeer gastvrij bij jullie

Anoniem zei

Volgens mij denk jij ook dat het MSN is hier. Volop smilies gebruik hier. Puberaal gedrag....

Tummetje zei

Wat wil je nou precies van me stille aanbidder. Aantrekken en weer wegduwen enz enz. Ik ben je tegemoet gekomen, maar blijkbaar is dat ook weer niet goed. Heb je uitnodiging geaccepteerd maar of je daar nou blij mee bent??? Vertel het me maar. Heb het advies van anderen opgevolgd om me wat meer op te stellen maar weet niet of dat nu wel zo'n goed idee was. Jij kan me vertellen of dat wel of niet zo is. Op het stukje hierboven zal ik maar niet reageren, heb nl geen zin meer in over en weer spuwen van zinnen. Je kan nl dingen heel anders lezen als dat ze zijn bedoeld.

Hoop dat ik nog wat van je hoor.
Tum

Nance zei

Het lijkt zeker een hotel bij jullie! Druk maar wel gezellig volgens mij. Heb jij steeds de afstandsbediening vast?

Anoniem zei

Hou die afstandbediening maar goed bij je haha

Tummetje zei

Alleen vanavond niet. Maar dat was niet erg. Normaal gesproken is dit wel het geval hihhi