Wachten op een kleintje

donderdag 25 januari 2007

Ben ik weer!

Net mijn neefje op bezoek gehad met mijn zus. Konden ze gelijk even boodschappen voor me doen. Want tja dat moet wel gebeuren. Zo ook maar een even gaan douchen want om de hele dag in pyama en duster rond te lopen is ook niet wat. Daarna maar eens even op zoek naar iets leesbaars en als dat niet te vinden is maar even borduren of zo. Want jaja mijn grote project is bijna af. Ben hem nu aan het afwerken. Dus de omlijning er om aan het doen. Hij is al geclaimd door mijn kleine neefje. Weet alleen niet of mijn zus dat zo leuk vindt want die is niet echt van de pooh enzo. Maar ach we zien wel.

Nou toch maar eens kijken of de postduif is geweest met leesvoer voor mij.
Oh ja en wat heb ik vandaag gegeten? Een creacker met kaas. Gisteren heeft de dokter trouwens gebeld met de uitslagen van het bloed. Er was niets in de zien geen stuwingen in de lever wat duidt op iets met de gal. De bezinking was wel iets omhoog gegaan vergeleken met woensdag maar dat was niet erg genoeg. Lag nog binnen de perken. Als het verslechtert moeten we direct aan de bel trekken. De dokter is er nog steeds van overtuigd dat er iets met de gal is. Gisteren hebben moeders en ik "De dokterspost" gekeken, en daar was een man en die had dezelfde klachten als wat ik had, alleen hij was geel en dat ben ik nog niet. Dat is dan weer jammer want die man moest gelijk door naar het ziekenhuis en ik zit hier maar weer mooi thuis te wachten op dat akelige maagonderzoek (waar ik denk dat er niets uitkomt). We wachten wel weer af..........


Blog images

Tot volgende keer

MyspaceMySpace images Myspace

Geen opmerkingen: