Wachten op een kleintje

dinsdag 23 januari 2007

Verstandig

Heb toch maar eens naar al die adviezen geluisterd die ik deze week en vorige week allemaal heb gekregen. Want Tum wilde eigenlijk al direct aan het werk. Want tja als je pijn heb kan je nog wel werken. Nou daar dachten een aantal mensen heel anders over. En ik op een gegeven moment ook, vooral toen ik op de spoedeisende hulp belandde.

Maar goed ik zou dus maandag weer beginnen met werken en het is nu dinsdag en Tum zit nog steeds thuis. Ik zal jullie vertellen waarom. Zondagavond, ik had bijna niets gegeten om zo de pijn te drukken, kreeg ik een hele hevige pijn aanval net voordat ik naar bed toe ging. En het ging maar niet over. Dus toen heb ik tegen half 10 maar eens het werk gebeld dat het nog niet verstandig was als ik maandag kwam, omdat ik nog heeeeeel veel pijn heb.

's Nachts slaap ik slecht en overdag doe ik niet zoveel. Eet heel weinig, ik leef op beschuitje, soep en water.

Woensdag moet ik naar de dokter. Maandag opgebeld ik opgebeld of ik dindsdag een afspraak kan krijgen. Uhm nou dat kon niet omdat ze vol zaten. Dus maar een afspraak gemaakt voor de woensdagmorgen 8.10 uur. Moeders gaat mee.

Gisteravond leek het net of ik een ballon in had geslikt. Mijn hele buik was opgezet, ik liet dit aan mijn moeder zien. Dus ik broek los en toen ik dat had laten zien en ik vervolgens weer mijn broek dicht wilde doen, lukt dit niet meer. De broek was opeens te klein geworden. Terwijl hij daarvoor eigenlijk alweer te groot was geworden (snappen jullie het nog). Dus toen heb ik maar een broek gepakt die ik aan had toen ik nog niet aan het lijnen was. En deze paste veel beter. Was nog wel wat te groot. Maar ik kon weer normaal de knoop dicht doen.
Hoop dat ik wat mee krijg voor pijn medicatie. Ik mag ibu slikken. Maar als ik dat slik, slik ik daarnaast ook een maagbeschermer. Maar die mag weer niet met de medicijnen die ik heb gekregen van het ziekenhuis. Dus slik ik geen pijnstillers grrrrr.

Hoop toch echt snel dat er iets uitkomt. Want als je niet weet wat je hebt is erg vervelend want je hebt toch klachten.

4 opmerkingen:

The world according to El zei

Sterkte, hou ons op de hoogte

Tummetje zei

Ik zal je op de hoogte houden

MissNonsens zei

Ik ben blij dat je wel geluisterd hebt naar alle zeer goed bedoelde adviezen. Ik hoor morgen wel van je hoe het is gegaan!

Effe Uppen zei

We staan er wel eens wat te weinig bij stil hoe belangrijk je gezondheid eigenlijk is. Het lijkt soms zo normaal maar is het helaas niet altijd.