Wachten op een kleintje

woensdag 24 januari 2007

FF verslag doen


Vanochtend weer naar de dokter geweest (heb zowat een abo op de dokter, misschien kan ik wel een strippenkaart aanvragen bij hem). Hij zit te denken dat het misschien toch wel met de lever of met de gal te maken heeft. Want als het een zweer was geweest dan had dat eigelijk al praktisch over moeten zijn. Dat zou dan minder plijnklachten moeten geven. Heb nu weer een hele pijnlijke buik omdat de dokter er lekker hard aangevoeld heeft. Mijn buik is helemaal opgezet. Ik plas oranje (ook iets raars) aan het einde van de dag is dat wel weer normaal maar de ochtend dus niet.

Moet mijn ouwe broeken weer aantrekken omdat het anders te strak zit. In gewicht neem ik af maar qua omvang van de buik neemt het toe. Hij staat zowat op knappen. Moest ook weer bloedprikken. Mag geen pijnstilling voor het geval ik een acute buik heb. Als dat wel het geval is moet ik waarschijnlijk onder het mes. Nou heb ik liever onder het mes dan die gastroscopie. Daar zie ik wel zo tegenop! Van iedereen hoor je verhalen; de een zegt valt wel mee en de ander zegt dat niet echt meevalt.

Als het goed is krijg ik of vanmiddag de uitslagen van het bloed en anders morgen. Dan zou ik morgen zelf moeten bellen. Anders belt hij. Dus het kan nog wel weer eens zijn dat ik of morgen naar de dokter of naar het ziekenhuis moet. Misschien vandaag al wel. Ben op dit moment kots misselijk alleen heb ik 1 probleem ik kan heel moeilijk spugen. Dan moet ik mezelf echt helpen door een vinger in de strot te drukken, dan wil dat wel anders niet.


Net maar weer eens het werk gebeld. Die moeten natuurlijk ook op de hoogte worden gehouden. En oh wat ik mis ik het werk zeg. Elke keer denk ik wanneer mag ik weer. En elke keer als ik denk van goh het lijkt wat beter te gaan en ik eet wat, nou dan heb je hier de poppen aan het dansen. Ik durf bijna niet te eten. gisteren heb ik alleen een beschuitje en van warme/lauwe vla en lauwe thee en lauw water. Alles moet lauw zijn. Want dat geeft de minste pijn. Maar goed ik hou jullie allemaal op de hoogte!!!!!! Hopelijk tot snel!!!! Want zo thuis zitten is ook niet leuk, hoop dat ze nu eindelijk eens wat vinden bij me.


4 opmerkingen:

The world according to El zei

Gewoon geduldig blijven, op het werk wachten we wel, je gezondheid gaat voor.
Je nieuwe blog is trouwens erg mooi, heel stijlvol.
Beterschap en sterkte

Anoniem zei

Succes met alles en benieuwd naar hoe het verder gaat! Houdt ons/mij maar op de hoogte!

Groeten uit Swifterbant

Tummetje zei

Leuk iemand uit Swifterbant. Het zou ook leuk zijn als ik wist wie je was :-)

Anoniem zei

Valentijn komt alweer in zicht en vanaf dan zul je weten wie ik ben..

Soort van stille aanbidder uit Swifterbant..