Wachten op een kleintje

woensdag 24 januari 2007

Tijd voor vernieuwing


Het is nog al wat om een blog aan te passen. Maar heb weer heel wat nieuwe dingen geleerd vandaag. Voel me nu toch wel een beetje een expert hoor. Wist dat het moeilijk was maar zooooo moeilijk. Denk dat het komt omdat ik niet zo'n technicus ben. Maar goed bij deze presenteer ik jullie mijn nieuwe blog!!! Hoop natuurlijk dat iedereen hem met plezier zal lezen en zo nodig een reactie plaatst bij reactie. Veel lees plezier.


(tja wat moet je anders doen als je ziek thuis zit)


3 opmerkingen:

Smitsky zei

Leuk!! Ziet er eenvoudig uit, ook al is het niet zo, dat vind ik dus wel mooi.

Die maffe plaatjes kun je vinden op http://www.bigoo.ws/ en natuurlijk via Google.

Je weet al hoe je de klok en freecounter erop zet, dan kun je dit ook wel ;-)

Tummetje zei

Ik zal er eens even naar gaan koekeloeren. Thnks voor je compli!!!

Effe Uppen zei

Altijd leuk he, je blog op te pimpen. Ik vind het ook leuk om regelmatig op het World Wide Web rond te struinen of op andere blogs, en op die manier weer nieuwe ideeën op te doen. :)