Wachten op een kleintje

zaterdag 30 december 2006

Het is weer blogtime!


Zoals beloofd zou ik nog een foto plaatsen van mij en mijn "grote" neef (hij is wel ouder maar ik ben groter :-))

Dus dan doe ik dat maar bij deze. Ze zeggen dat ik op zijn vader lijk, zijn zus zegt dat. Er is nl ergens een foto van dat hij 16 jaar was en dat ik dan sprekend op hem lijk. Ben wel erg benieuwd. Foto nl nog niet gezien. Zal het toch maar eens een keertje naar vragen. Maar goed deze foto is dacht ik 11 weken geleden gemaakt en ik ben bijna aan mijn 9 weken van dieeten en tot nu toe had ik iets van nou je kan er niets van zien. Tot dat ik nog een andere foto zag van mij alleen. En toen schrok ik toch wel. Want het was echt erg. Dat ik het zo ver had laten komen. Nou dat overkomt me echt niet meer hoor. Er is nu bijna 10 kilo eraf en dat blijft er ook af en natuurlijk meer ;-)

Elke maand hebben we op het werk een quiz met vragen die over het werk gaan en een paar vragen die niet over het werk gaan. Nou was er een vraag bij waar aan ik mee had geholpen.


En dat ging over dit meisje. Wie is dit meisje op de foto, was de vraag. Voor mij was dat natuurlijk heel makkelijk maar voor mijn collega's toch niet. Want niemand heeft het antwoord geraden. De foto zou nl ongeveer 40 jaar oud zijn en de kleur van de ogen zou bruin zijn. Maar je kan helemaal niet zien welke kleur ogen dit meisje had. Want deze zijn gewoon blauw, de kleur die elke baby heeft, als ze nog niet zo oud zijn als deze baby op de foto. Maar goed ik zal er niet zo lang om heen draaien. Van de week werden de antwoorden vrijgegeven en ik kan jullie verklappen dat IK de baby ben op de foto. En dat ik echt zo donker ben geweest. Nu ben ik dit nog wel alleen zit er een kleurtje overheen. Maar goed ik zag dat ik nog een babyfoto van me heb op de computer dus die zal ik ook maar eens even plaatsen.

Het nieuwe jaar begint bijna nog iets meer als 24 uur en dan luiden we het nieuwe jaar in. Ik wens dan ook iedereen een goed, gezond en liefdevol 2007 toe. En natuurlijk uitkijken voor jullie vingers!!!!!

1 opmerking:

Blondie Power zei

ja hij was heel goed.. die foto.. ik kon het niet zien!! Zeer geslaagde foto-vraag!