Wachten op een kleintje

zaterdag 30 december 2006

Babyfoto vervolg


Nou kunnen de mensen vast wel zien dat de baby toch echt geen bruine ogen heeft. Maar goed Tum heeft niet zoveel babyfoto's en is dan ook zeer gehecht aan de foto's die ze wel heeft van toen ze klein was (in totaal 7) Moest dus deze foto apart plaatsen omdat hij niet bij de andere wilde staan. Net zo eigenwijs dus als dat ik ben :)

Zo tijd om af te sluiten, tijd om een mooie film te kijken die ik al tig keer heb gezien maar dat een mooie film blijft.
Safe the last dance. Ik denk dat mening vrouw hier wel over mee kan praten. Zo niet dan kan ik hem iedereen aanraden!!!!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Aaaah wat een schatje! Maar of de ogen nou blauw of bruin zijn, ik had je er echt niet uit herkend :-)

Anoniem zei

Er was inderdaad door niemand aan jou gedacht, leuk he?
Maar je was een schatje hoor of de ogen nou blauw of bruin waren.
Trouwens de groeten van Cor (van de kinderboerderij

Anoniem zei

ik dacht wel aan jouw maar niemand was met mij eens :P de stoel was veel te oud en aan de kleuren te zien moest die persoon in de 40 zijn.

Anoniem zei

oja waarom ik dat dacht was omdat jij een keer zei ik kan de volgende ronde niet mee doen want ik heb zelf een vraag geleverd. Ik wist niet of je het voor deze of voor een versie daarvoor had gezegt maar ik herkende niemand in je foto dus gokte ik het daarop maar toen iedereen zo begon welnee kan niet blabla ik lida gezegt ;( luister voortaan alleen maar naar mezelf haha

Tummetje zei

Ach ja, Ben gewoon een schatje die je af en toe met handschoenen aan moet pakken :)

En tja Simoontje, het beste is natuurlijk dat je je eigen gevoel vertrouwd.

Tum