Wachten op een kleintje

maandag 18 december 2006

Tja!



Beetje een vervelende week gehad. Had een ontsteking in mijn voet aan de onderkant. Dus je raad het al Tum liep niet al te lekker. Zo als gewoonlijk weer naar de dokter gestuurd. Want Tum gaat echt niet uit haar zelf. Hoe eigenwijs kan iemand zijn???? Heel eigenwijs dus. Moest vrijdag voor het werk kerstpakketten rondbrengen maar dat heb ik ook niet gedaan. Want een hele dag in de auto zitten met je zere voet? Is niet echt bevoordelijk. Kon zelf amper naar huis rijden laat staan dat ik dat een hele dag moest doen. Maar ach heb het tijdig aangegeven dat ik niet kon. Dus voel me niet schuldig. Heel de week gewerkt en ben nu een daggie vrij. Gisteren was Senna jarig. Oh wat een feest. En wat is die jongen weer verwend zeg. Het is een echte banjer.

Als ik zo naar buiten kijk lijkt het hier wel of het zo kan gaan sneeuwen, maar dat hoeft niet van mij hoor. Moet zo nog naar het ziekenhuis met eigen vervoer. En ga ook liever met eigen vervoer dan dat ik vervangend vervoer heb :-)

De hele week ben ik al snot verkouden. Last van zere keel, hoofdpijn en misselijk. Maar nog steeds wil het of niet overgaan of niet doorzetten. Maar we gaan gewoon door. En stoppen pas tot we er bij neervallen.

Oh ja, wilde al afsluiten maar zou elke keer nog een recept hier neergooien.

Voor 1 persoon:
7 5 gram kip (voor de Sonja Bakkers onder ons, zit je niet op dieet mag je altijd meer)
gemarineerd in zoete ketjapsaus.
200 gram champignonnen roerbakmix (te koop bij de AH)
125 gram zilvervliesrijst.

Al met al is het binnen 10-15 minuten klaar.


Oh ja Tum is 8.5 kilo afgevallen. Tum is deze week niet zo lekker en heeft zich niet echt heel goed aan het dieet gehouden. Maar toch iets afgevallen yehhh Tum ga zo door.

Geen opmerkingen: