Wachten op een kleintje

dinsdag 7 november 2006

Hè hè daar ben ik weer!

Zo dat werd wel weer ff tijd voor een blog zeg. Een week afwezig geweest. Tja dat heb je hè als je op bed ligt of op de bank omdat je je niet zo florisant voelt. Verhogen, holtes dicht enz enz. Iedereen kent het wel. Nou Tum had dus echt geen zin om toen ff een blog te schrijven. Bedenk me net dat ik mijn lieve vriendin in Spanje ook ff een mailtje moet sturen. Ga ik zo ook maar eens doen. Moet nog wat boodschappen zo doen. En dan mogen we weer aan het werk. Gisteren heerlijk vrij geweest. Maar moest wel op mijn neefje passen. Lopend naar de winkels gegaan en terug natuurlijk ook. Hij moet vrijdag weer naar het ziekenhuis voor het eten. Want dat doet hij nog steeds niet. Ach zo nu en dan eet hij zijn warme eten helemaal op maar vaak is het nog geeneens 1 hap. En dit gaat al 10 weken zo. Brood gaat erin maar het warme eten niet. Morgen moet hij de griepprik halen. Ik heb hem vorige week gehad en ik wens me zus veel plezier. Want wat doet dat kreng een pijn zeg. Krijg ik nog van de dokter te horen: je reageert er goed op.

Krijg nu trouwens bij fysio warmtelampen op me. Maandag voor het eerst. Fysio gaf de verkeerde reactie. Ze wilde eigenlijk niet die warmte lampen doen maar ja opdracht van de dokter. Hoe zij de dokter het ook alweer. Je lichaam wil niet dat er van buitenaf geholpen wordt aan het genezingsproces maar wil het zelf van binnen doen. Dus tja hoe lang het nog gaat duren tot iemand mijn schouder weer mag aanraken? Geen idee. Weet wel dat ik nog steeds van die slaapverwekkende tabletjes slik. Vroeg de dokter nog voel je ook wat als je ze slikt? Uhm nee niet echt want ik val heel snel daarna in slaap. Dus ik heb geen idee of ze hun werking doen.

Tijd voor het ontbijt. Staat al vast wat ik ga eten. Ff bladeren in me boek en daar staat 1 krentebol met halvarine, tussendoor 1 peer, lunche 2 volkoren boterhammen met 2x tonijn (wordt dus kipfilet) met 1 theelepel yofresh, tussendoor 1 glas Optime drink of 1 glas halfvolle melk, Diner 225 gram gekookte nasi incl nasipakket en 75 gram kipfilet 1 bakje rauwkost met yoghurtdressing, 's avonds: 1 mandarijn.
Dit is wat ik vandaag allemaal mag eten. Ik begin zo maar alvast aan die krentebol. Maar eerst een glas lauw water. Dat is er dan al 1 van de 2 liter dat ik binnen moet krijgen. 7 glazen op een dag. 1 glas (ik drink altijd uit een longdrinkglas) is 300 ml. Dus ik krijg bij 7 glazen 2100ml. En dan heb je natuurlijk ook nog de thee die ik drink. Dus ik zit er ver boven. Tijd voor het ontbijt dus.

Tot snel,
Tum

1 opmerking:

Blondie Power zei

Joh dat je neefje niet eten moet je (jullie) niet te druk om maken.. Elmira heeft ook een periode heel slecht warm gegeten.. maar brood en snoepjes gingen er maar wat graag in .. en nu? ze is de 'dikste' van de familie...zo nu en dan eet ze haar warme eten nog slecht, maar ach.. zo lang ze nog puppy vet heeft maak ik mij niet druk!!