Wachten op een kleintje

zaterdag 25 november 2006

Blog time

Jaja, het werd wel weer eens tijd voor een bloggie. Heel de week druk gehad. En heel veel weggeweest. Dinsdag naar Bert Vischer. Geweldig is die man zeg. Heb helemaal in een deuk gelegen.

Woensdag natuurlijk stemmen en daarna naar de pedicure.

Donderdag werden mijn oom en tante hun urnen in een urnengraf geplaatst. En dat was zo mooi. Je kan nu gewoon er naar toe. Er staat een hele mooie steen op. Echt dit was gewoon de afsluiting van alles. Na 10 jaar weer eindelijk samen. Eerst even bij mijn nicht en neef koffie gedronken en daarna naar de begraafplaats gegaan. Met ons allen een kaartje geschreven en aan een aantal ballon gedaan, en vervolgens hup de lucht in. En natuurlijk was mijn ballon weer eens eigenwijs want die had er geen zin in. Bleef lekker in de boom over me Oom en Tante waken. Daarna zijn we met ons allen naar een wokrestaurant gegaan en hebben heerlijk gegeten. Ook ik heb heerlijk gegeten, want tja iedereen weet wel dat Tum aan het dieeten is. Maar goed die dag mocht ik ook wokken, ston in het boekje. Dus dat kwam goed uit.

Vrijdag heerlijk gewerkt en daarna weekend!!!!!!

Vanochtend maar eens op de weegschaal gestaan kijken of het wokken ook effect had gegeven. Of de kilo's ook omhoog waren gegaan. Maar tot mijn genoegen zag ik dat ik al 7 kilo kwijt was. En ik heb staan juigen echt. Moeders geroepen, die dacht natuurlijk weer dat die klungel van een dochter een ongeluk in de douche had gehad. Maar niets in minder waar. Stond gewoon te springen van blijdschap. Want nu nog 14 te gaan. Dat klinkt toch beter dan 21 kilo.
Maar Tum moest vanochtend ook opschieten, het was nl al laat en ze moest al op tijd bij de kapper zijn. Heerlijk mijn haar er weer af. Daarna nog een cadeautje voor Sennie gekocht voor Sinterklaas. En nog een cadeautje voor een collega dat een baby krijgt, marsepein voor vaders gekocht en nog wat lekkers voor de vogeltjes buiten. Oh en nog panty's voor mezelf. Tja mocht ook wel ff aan mezelf denken.

's Middag naar Hattem geweest. En ik heb een jurk gekocht. Jawel een jurk. Tum heeft al in geen jaren een Jurk aan gehad maar nu toch echt 1 gekocht. En ik ben er helemaal verliefd op. En hij staat zo goed. Zag dat ik weer een taille had en de knopen konden zelfs dicht. Nou dat had ik nog nooit meegemaakt. Knopen die dicht konden van blousen ofzo. Toen ik hem zag was ik meteen verkocht. Daarna nog wat andere winkels binnen geweest en een spijkerrokje gekocht en wat truitjes. Want het spijkerrokje dat ik vandaag aan had dat kon echt niet meer. Moest helemaal vastgesnoerd worden. Want anders zakte hij van me bips af. Mag geen reet meer zeggen want hij is toch al wel wat kleiner hoor. Kan het zelf alleen niet zien maar moeders zegt toch echt dat het goed te zien is. Ach komt vanzelf wel dat ik het ga zien. Maar ben weer helemaal gelukkig. Kon weer een maat kleiner aan. Heerlijk is dat.

In Hattem heb je ook de lekkerste chocolade, en natuurlijk ben ik daar even naar binnen gewipt. Moest nog een cadeautje hebben voor een oud collega, waar ik morgen een verjaardag van heb. Maar als je die winkel in komt dan wil je er niet meer weg, zo lekker ruikt het daar. Alles wordt daar met de hand gemaakt en je ziet ook echt alles. En je kan er alles laten maken. Van een foto van chocola tot truffels. Jammie, alleen mag ik het nog niet hebben. Ik kan iedereen aanraden om daar heen te gaan als je een origineel cadeau zoekt.

Nou ik ga nu lekker bankhangen met een kop thee in de hand.

Tot de volgende keer.

Tum

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaat de jurk aan naar het kerstfeest? Ben heel benieuwd, denk dat jurken je wel goed staan.

Tummetje zei

Nee, nee, Tum gaat niet naar het kerstfeest. Ze moet de volgende dag werken.

Anoniem zei

dat is jammer, ik ben ook wel benieuwd naar de jurk, je kunt inderdaad al goed zien dat je afgevallen bent. Nu volhouden, dan kun je straks in binini