Wachten op een kleintje

dinsdag 5 december 2006

Mijn hobby


Veel mensen weten denk ik wel dat ik borduur. Jaja ik borduur. Gewoon omdat ik het leuk vind en omdat ik er rustig van word. En ik borduur voor een goed doel. KIKA en Ronals MCDonald huis.

Ik dacht ik zet hier even een aantal dingetjes neer. Van wat ik heb gemaakt en wat ik aan het maken ben. Misschien niet interessant voor jullie maar voor mij wel. Heb niet van alles een foto gemaakt. Omdat ik al wat werkjes heb weggegeven en naar Borduren voor gezondheid heb gestuurd.

Veel jonge mensen vinden dit denk ik een beetje oudbollig. Logisch want je ziet niet vaak iemand van 23 borduren. Je denkt dan eerder aan iemand van 83 of iets jonger oke. Maar goed. Ik doe het nu al lekker een jaar. En ik vind het nog steeds leuk.

Dus hier zijn foto's. De foto van forever friends was mijn 2e werkje die ik had gemaakt. Mijn eerste werkje was lolifant en die heb ik weggegeven. Daarna een werkje voor de stichting gemaakt. knorretje die aan het kleuren is. En voor de stichting heb ik allemaal garen en borduursetjes bij elkaar geschraapt. Was een hele doos vol. Hoop dat ze er blij mee zijn. Straks maar eens ff lezen op het forum.
Hier naast zie je ook lolifant met roe. Deze is voor dezelfde collega. Van haar had ik ook spulletjes gekregen voor het borduren. Thnks nog hiervoor. En ik ben al bijna 1 jaar bezig met een heel groot borduurwerk zie de foto hiernaast. Dit is dus mijn hobby. En ik dacht ik ben zo vrij dat ik het even op mijn blog neerzet.



Kan jullie ook nog wel vertellen dat ik 7.9 kilo ben afgevallen. Dus het gaat de goede kant op. Nog 13.1 kilo te gaan. En we zijn weer een slanke den. Zie er zelf nog niet echt veel aan. Maar dat zal vast nog wel komen. Pas al wel weer de kleren van 4 jaar geleden. Had nl nog niet alles weggegooid

Tot de volgende keer!!
Tum

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Tum,

Nogmaals hartstikke bedankt voor voor de prachtige borduurwerkjes. Je bent een lieve meid! Ga vooral door met borduren. Niets is oubollig als je er plezier in hebt. Veel succes met je dieet! Ik heb al gezegd dat het heel goed te zien is dat je afgevallen bent. Het is heel sterk van je dat je het zo goed volhoudt.

Liefs,

E

Anoniem zei

Joh er is toch niets mis met borduren? Als ik de tijd maar had maakte ik ook nog wel eens wat maar dat zit er even niet in. Mijn laatste werk is geloof ik naar Elly gegaan. Geboortelap voor Merel.

Anoniem zei

En ik heb voor het laatst geborduurd toen ik in verwachting was van R. Bij J. ben ik er geloof ik toch niet meer aan begonnen.
Maar ik moet zeggen, dat ik toen best leuk vond om te doen. ;)

Anoniem zei

ik heb ook wel geborduurd, laatste werk ligt geloof ik ergens op zolder, moest een merklap voor Jessica worden, nooit afgekomen.
Ik handwerk ook best graag (nou ja graag moet niet te lang duren) maar ik kom er echt niet aan toe tegenwoordig.
Maar petje af en als je niet meer weet wat je moet maken, geef maar een brul, ik weet nog wel wat.....