Wachten op een kleintje

vrijdag 20 oktober 2006

Verlegenheid, schaamte enz enz

Volgens mij heeft iedereen dat wel. Een moment dat je gewoon niet meer weet hoe je je moet gedragen. Nou ik heb dat iig wel en die momenten zijn vooral wanneer ik een hele leuke jongen tegen kom. Laatst ook ging ik tanken. Stond daar net die leuke jongen naast mij te tanken. Had hem nog nooit eerder bij ons in het dorp gezien. Dus ik dacht die heeft vast ff een tussenstop.
Vervolgens een paar dagen later kom ik hem weer tegen bij de AH. Ff oogcontact. En ik stom mens dat ik ben weet niets meer te zeggen. Kijk op mijn briefje en doe net of ik hem niet gezien heb. Je weet nooit of hij een vriendin heeft of wat dan ook. Had hem nog nooit in ons dorp gezien. De week erop kwam ik hem weer tegen, zou het toeval zijn? Ik weet het niet. Maar wat ik wel weet is dat hij me een geweldig gevoel geeft.

Nu is de AH even dicht. Hoe lang gaat het duren voordat ik hem weer zie? Zou ik dan wel wat durven te zeggen?

Dit heb ik ook een keer gehad met onze groenteman. Mijn aangetrouwde nicht wist daarvan en is toen samen met mij groente gaan halen. En heeft mijn telefoonnr aan hem gegeven. Tot op heden nooit telefoon van hem gehad. Hij had al een vriendin. Nou snap ik ook waarom ik eigenlijk niet op jongens afstap. Je weet niets van ze. En nu nog kom ik bijna elke dinsdag bij de groenteman en zijn vader onze groente kopen. Hij weet dat ik het ben met het telefoonnr. Maar wat hij niet weet is dat ik allang weer een nieuwe heb. En elke keer vraag ik me af. Zou hij er nog wel eens aan denken. En elke keer denk ik zelf: wat ben je ook een schijtert. Je moet gewoon op ze afstappen.

Volgende keer misschien als de AH weer open is en ik zie hem? Zou ik hem dan aanspreken? Of zal ik netjes wachten tot hij dat bij mij doet. Want waarom zoekt hij anders zovaak oogcontact met me?

Ach en wat dan nog. Leve het vrijgezellen bestaan. Leve de Sex (of geen sex)

18 opmerkingen:

Nance zei

Ik zou ook nooit op iemand af durven stappen, je geeft toch je gevoelens bloot op dat moment maar ja aan de andere kant niet geschoten is altijd mis. Ja heb je en nee kun je krijgen. Ben benieuwd, hou je ons wel op de hoogte???

Smitsky zei

Sex???

Smitsky zei

Tummie toch... ;-)

elbakero zei

Leg nader uit: Leve de Sex??? :-)

Blondie Power zei

Kom op Tummie... Get real.. anders is je bekkie ook scherp zat...

Laat gewoon wat vallen.. Let wel op wat je laat vallen, dus geen eieren laten pleuren..

Tummetje zei

Tja sex ja. Ik kan toch niet altijd als een non blijven leven. Zo nu en dan moet je dat gewoon hebben. En ja ook ik heb dat wel.

Tja en Blondie. Ik ben misschien niet op mijn bekkie gevallen zoals jullie mij kennen. Maar aan de andere kant van de brug is het toch een heel ander verhaal. Je kent me als druk, implusief bijdehand enz enz. Maar ja over de brug is dat toch heel anders. Want dan is er toch een meisje dat heel rustig is en ook nog eens heel verlegen!!!!!

Simone zei

Haha, die andere kant van de brug maken wij niet veel mee nee :)

Tummetje zei

Nee he. Helaas voor jullie. En mijn ouders juigen het toe hahaha

elbakero zei

Nog even voor Nance:

Het is toch nee heb je en ja kun je krijgen?

Zo krijg je wel veel comments :-)

Smitsky zei

Ik zou die hamster van Nance meenemen naar de AH.... toch bakker?

Nance zei

Je hebt helemaal gelijk Elbakero! Ik schaam me rot! Je ziet het spreekwoorden en gezegden zijn niet mijn sterkste punt, nou ja ik heb weer andere kwaliteiten zullen we maar denken. Ik weet nog niet wat maar er zal wel iets zijn waar ik goed in ben.....toch?

Blondie Power zei

jazeker ik weet het!!


Met een PISTOOL schieten...


Bullseye!!!

Blondie Power zei

Zie je wel Nance..

Tummetje zei

Uhm wat heeft dit te maken met Verlegenheid, schaamte enz enz???
HET IS HIER GEEN CHATBOX!!!!

Hhahahha :D

Nance zei

Je moet niet te precies kijken hoor :-) Je hebt in ieder geval wel de meeste comments ooit!

The world according to El zei

en ik doe er nog eentje bij!!!
gewoon zeggen ik vind je leuk hoe vind je mij???
wat kan jou het schelen dat hij misschien al een vriendin heeft
misschien heeft hij die wel niet en dansen wij volgend jaar op je bruiloft terwijl jij met je voeten omhoog zit met je 8 maanden zwangere buik

Tummetje zei

En bedankt!!!!!!!!! Mij niet gezien!!!!!

Tummetje zei

Yep heb nu echt de meeste comments heerlijk!!!!! Ga zo door. Vind het leuk om te lezen.