Wachten op een kleintje

donderdag 19 oktober 2006

Verslavend

Heb iets nieuws ontdekt op het net. Ik was al enige jaren lid van spelpunt.nl en nog nooit had ik het spel pictionary gezien. Nou ik heb het ontdekt hoor. En ik kan je vertellen dat het heel verslavend is. Kom je thuis hup comp aan en spelen maar. Maar ondertussen al wel 3 hele leuke personen daar ontmoet. Samen spelen we lekker vals. Zeggen we woorden voor als we het niet weten of als je zelf moet tekenen. Tenzij je natuurlijk als eerste staat. Want je wilt toch punten krijgen. En ik begon met 1500 punten en zakte elke keer. Maar nu sta ik al mooi boven de 1700 punten. En dat in een paar spelletjes. Nou ja paar. Het zijn er volgens mij al meer als 100. Nou snel mijn eten pakken msn afsluiten in de auto stappen en hup naar het werk. Want tja dat moet ook gebeuren. Ben blij dat ik weer mag werken. 2 keer ziek zijn in 2 weken tijd is geen pretje. En iedereen weet dat ik verslaafd ben aan mijn werk. Zelfs 3 weken vakantie is al te veel. Wat ben ik dan blij dat ik weer naar het werk mag. Morgen vrij en dan lekker het weekend weer.

Tot de volgende blog. Moet me nu toch echt gaan haasten!!!!!

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Okee, dat spel ga ik ook eens zoeken. Ken ik ook niet!

Smitsky zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Misschien toch ook maar eens efkes kieken. ;-)