Wachten op een kleintje

zondag 15 oktober 2006

Dierentuin


Woensdag naar de dierentuin geweest in Emmen. En het was geweldig. Ik vind dierentuinen echt leuk. Heerlijk tussen de dieren lopen. Naar ze kijken. Dieren die je anders eigenlijk nooit ziet of tegenkomt in dit koude kikkerlandje.

Had een aantal dagen vrij en mijn ouders, zus, zwager en neefje waren in het Land van Bartje dus hop ik daar ook heen. Speciaal daarvoor de Tomtom gekocht. Want Tum kennende die verdwaalt, die ziet alleen de polder. Ze noemen me ook wel eens een Wereldvreemde. Maar goed laten we het hebben over de dierentuin

Zoveel leuke beesten gezien. Giraf geaaid. Het kan daar gewoon allemaal.

Tja loop je zo door het park kom je bij de walrussen, zeeleeuwen en zeehonden. En mijn zwager tilt mijn neefje op. Plop zo schoen in het water. Wat heb ik gelachen zeg. En gelijk zo'n beest erop af. En er maar mee spelen. Of we die ooit nog heel terug zien is nog maar de vraag. Tja en de kleine vent vond het eerst wel leuk tot dat hij erachter kwam dat hij van zijn moeder niet op zijn sokjes mocht lopen hahahha. Tja dan maar ff nieuwe schoenen kopen om de hoek! En oh wat was die kleine jongen blij toen hij zijn schoenen zag. Hij kon weer mooi zelf door Emmen lopen. Dat was dagje dierentuin

zie foto van schoen in water.

2 opmerkingen:

MissNonsens zei

Aaaaaaaaaaaaaaah, wat zielig voor Senna. Hopen dat je de schoen snel weer terug ziet!

Tummetje zei

Hij heeft alweer nieuwe. Dus is niet zo erg hahahaha.