Wachten op een kleintje

maandag 16 oktober 2006

Teamuitje

Zoals iedereen op het werk wist (behalve ik, was het alweer vergeten) hadden wij zaterdag ons teamuitje. Een team kan je het niet meer noemen. Want we gingen in totaal met 9 man. Waarvan 4 dacht ik niet van ons team was en 1 was al uit ons team. Nou voor de mensen uit mijn team die dit lezen en die niet mee waren. Jullie hebben zeker weten heel wat leuks gemist. Het was genieten en voor iedereen aan te raden. En heren, emailadres van Marietje wordt geregeld!!!!!!! Bij dit feest moest je zeker het niet erg vinden dat er een "beetje"schunnig werd gepraat. Maar oh wat voelde ik mijn buikspieren de volgende dag. Of zou dat toch door dat andere komen??? Geen idee maar ik voelde ze wel. Kreeg nog een compliment al was die niet als compliment bedoeld hahahah. Ik was 70 kilo schoon aan de haak. Was dat maar waar. "WAAR KAN IK TEKENEN VOOR DIE 70 KILO?" Ach en ik had lieve kraaienpootjes. Nou dat is dan niet erg om te horen. En de kok tja wat moet ik daar nou eens over vertellen. Hij deed het geweldig. Tja je moet natuurlijk wel een beetje meespelen N. Want hij blijft je anders in de zeik zetten. Sommige mensen hadden dat niet door. Tja die zijn gewoon DOM dom dom dom dom dom. Nog ff een foto plaatsen dan voor de nieuwsgierigen onder ons???

4 opmerkingen:

MissNonsens zei

Hoewel het een samen geraapt team was, was het enorm gezellig!!!

Tummetje zei

stonden wat tikfoutjes in. Volgende keer weer met een zelf uitgezocht groepje ofzo? En dan wel de Tomtom of dronk dronk volgen hahaha

The world according to El zei

het ziet er wel razend gezellig uit zeg.

Blondie Power zei

Het was me daar wel een feestje of niet dan?? El bakero had ook zo'n gezellig verhaal...