Wachten op een kleintje

zondag 15 oktober 2006

Het begin!


Het is geboren. Mijn blog op blogspot. Ik moet er ook maar eens aan. Terwijl ik natuurlijk gewoon al een blog heb lopen bij Hyves. Tja, zal ik dan wel zoveel plaatsen? Vast en zeker. Ben een trouwe blogger. Krijg zelfs opdrachten zo van: Goh wordt het niet weer eens tijd voor een blog? Jajajaja. Nou voor iedereen die dus mijn blog op hyves leest. Je kan er nu 2 lezen!

Weet je dat ik vroeger een hekel aan schrijven had. Dan moesten we van die opstellen schrijven. Had altijd maar een mager 6je. Tja en nu zit ik hier gewoon uit vrije wil een opstel te typen, nou ja opstel? Maar goed Zonnige-tum blog is geboren!!!!!

5 opmerkingen:

Nance zei

Harstikke leuk dat je ook aan het bloggen geslagen bent. We zullen je belevenissen op de voet volgen. Ik heb je al bij geplaatst in mijn rijtje ;-)

The world according to El zei

gefeliciteerd, harstikke leuk, moeten we er nu 2 volgen of plaatst je gewoon alles hier met een linkje op hyves??
Het ziet er in iedergeval prachtig uit.

MissNonsens zei

Gefeliciteerd met je blog!
Ook die van jou heb ik toegevoegd aan mijn lijstje! We krijgen zo langzamerhand een waslijst om bij te lezen met al die collega's die een blog beginnen! We hebben straks geen tijd meer om te werken.

Tummetje zei

Tja en nu nog eens ff uitzoeken hoe ik jullie allemaal moet toevoegen maar goed ik kom er wel. Dit is me ook al gelukt! Maar goed maar goed welkom welkom welkom :D hahahha

Simone zei

Hey je vergeet mij in je lijstje :)
Jij staat er erin!