Wachten op een kleintje

woensdag 30 juli 2008

Openbare parkeerplaats en briefje

Nou heb ik altijd geleerd dat als er NP op de weg staat dat ik daar niet mag parkeren. Net als dat er een paal in de grond staat met een nummerbord en die is niet gelijk aan die van mj dat ik daar niet mag parkeren.
Ook op eigen grond (als het niet van mij is) mag ik de auto daar niet parkeren.

Nou hebben wij voor ons huis parkeerplaatsen. Nou heb ik geen van die 3 dingen daar geconstateerd. Maar toch krijgen wij 's nachts een briefje door de deur of wij de auto niet willen parkeren voor 1 van de huizen.

Dit is nou al de 2 keer dat dit gebeurd. Maar volgens mij ben ik (wij) toch echt niet verkeerd bezig. Hou me netjes aan de regels. Als er een plekje vrij is parkeer ik mijn auto daar. En tja, of het nou voor de deur van de buurvrouw is. Dat maakt mij niet uit....
Maar de buurvrouw wil het niet hebben. Door middel van briefje wordt ons gevraagd of we HAAR plek vrij willen houden. Pardon???? Volgens mij is het altijd nog een openbare parkeerplaats. Dus hij is voor iedereen.....Maar ja, zo zien veel mensen het hier in de straat dat niet. De parkeerplaats voor je huis is JOUW parkeerplaats. Dus je mag ook eisen dat een andere auto op een andere plek moet/mag gaan staan.

Tja....Het zal wel aan mij liggen.....

1 opmerking:

daydreamer zei

Ja, dat heb ik hier ook wel eens meegemaakt. Belachelijk he? Zolang er geen NP bij staat of een nummerbord verbonden is aan de parkeerplaats, mag je daar gewoon staan. Waarom doen mensen dan zo moeilijk?