Wachten op een kleintje

dinsdag 29 juli 2008

Op bezoek bij de Neuroloog


Net terug van de Neuroloog. Ze had niet zoveel bijzonders te melden. Ze was wel wat vriendelijker dan de vorige keer. Misschien met het goede been uit bed gestapt? Of was haar ochtend humeur al voorbij...Zij denkt dat het te maken heeft met of pijnstilling of dat het spanningshoofdpijn is. Ze neigt alleen meer naar het medicijn gebruik....Maar natuurlijk heb ik zo'n test gedaan die ik van haar had gekregen...En bij mij kwam er toch echt spanningshoofdpijn uit....Nou nog even een ontlaadt punt vinden waar ik die spanningen kan loslaten........Geen idee waar dat vandaan komt.

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Dus de spanningen?? Tja, alleen jij zou moeten weten waar dat vandaan komt? Toch?

Tummetje zei

Ze zeggen het, maar ik heb echt geen enkel idee.....

daydreamer zei

Vervelend hoor. Betekent dat nu dat je er gewoon maar mee moet leven en er achter moet proberen te komen hoe het komt?