Wachten op een kleintje

donderdag 10 januari 2008

Tijd...

Volgens mij wordt het wel weer eens tijd dat ik hier ga posten. Toen ik nog thuis woonde stond de computer in de huiskamer, je gaat er dan wat sneller achter zitten en je plaatst een blog. Nu ik samenwoon, ga ik er niet meer zo snel achter. Doe leuke dingen met mijn vriendje heb hobbies en ga zo maar door. Maar ik heb mij voorgenomen dat ik maar weer vaker ga posten.


Veel van jullie kennen 1 hobby van mij. Maar sinds kort heb ik een nieuwe hobby. Ik zit nl op naailes. En ben dus ook druk bezig om iets in elkaar te flansen. Gelukkig heb ik een nichtje gekregen die ik als proefpersoon kan gebruiken. Want aan wie moet ik dan mijn jurkje geven als ik hem af heb?


Er is heel wat gebeurd zoals de meesten van jullie weten. Ik heb weer eens in het ziekenhuis gelegen en moet nu vaak voor onderzoeken naar het AMC. Ook aankomende week weer. 4 dagen achter elkaar. Gelukkig is dat onderzoek niet zo vervelend. Want ik moet verplicht pannenkoeken eten. Het enige vervelende eraan is, is dat ik in de spits in het ziekenhuis moet zijn. Dus dat wordt elke dag tegen half 7 rijden ongeveer. 's Maandag moet ik er de hele dag zijn en gelukkig gaat vriendjelief met mij mee. En de rest van de week moet ik alleen. Maar ach moet er maar een kwartiertje zijn.......


Maar goed....We zijn de feestdagen weer doorgekomen en beginnen aan een heel nieuw jaar, met veel leuke dingen............Dat hebben we ons maar eens voorgenomen.


Zie hieronder/naast voor mijn creatisch. En ik beloof tot snel!!!!!

Geen opmerkingen: