Wachten op een kleintje

vrijdag 5 oktober 2007

Nog even......

Meedelen aan julie. Eind november mag ik zomaar naar het AMC. De dokter in Lelystad is bezorgd erg bezorgd. Ben 10 kilo aangekomen in 12 weken tijd. Niet echt leuk zeg maar. Het is ook goed aan me zien en baal dus ook enorm. Na de vakantie maar eens zien of we dat eraf krijgen zonder te SBen. Want ik denk nog steeds dat het daar van komt. Heb ergens iets gelezen dat meer mensen last hebben van een luie darm die geSBd hebben.

Dinsdag nog even naar het ziekenhuis voor controle. Want ik word nu super goed in de gaten gehouden. Elke dag moet ik nu laxeren. Soms doe ik het om de dag want anders kom ik niet echt meer op temperatuur. Je wordt er nl heel koud van.

Laxeermiddel ligt al klaar om mee te gaan op vakantie. Zul je net zien dat me er uitpikken als ik door de douane moet. Mevrouw wat hebt u daar in uw tas? Nou meneer proef het maar even. Het liefst het hele zakje :) Laat ze lekker dan de schijt krijgen letterlijk :)

2 opmerkingen:

The world according to El zei

Misschien mee naar de ww? met al die anderen collega's nu je toch in Emmeloord woont

MissNonsens zei

Dat SB-en komt zeker niet goed bij je, dus doe dat niet meer. Er zijn nog genoeg anderen manieren. Succes!