Wachten op een kleintje

vrijdag 5 oktober 2007

Het is bijna zover.....

Koffers staan gepakt op een paar kleine dingen na. Van die kleine dingen die ik gewoon zou vergeten, bijvoorbeeld een vliegticket mijn paspoort enz enz. Dus het word tijd dat ik deze maar eens bij onze koffers neer ga leggen.

Maar het is ook bijna zover dat ik mijn nichtje of neefje in mijn handen kan houden. Maandag is de dag dat mijn zus het mag proberen. Nou maar hopen dat het gebeurd voordat Oom en Tante op vakantie gaan. Daar gaan we gewoon vanuit :)

1 opmerking:

MissNonsens zei

Inderdaad verstandig om je vliegtickets en paspoorten bij de koffer klaar te leggen.
Ja, en dan Sandra he,....... Wat hoop ik voor haar dat het maandag geboren wordt, want dit is ook allemaal maar niks! Heel veel sterkte gewenst voor iedereen~!