Wachten op een kleintje

maandag 15 oktober 2007

Gran Canaria

Het is hier bijzonder lekker. Ik denk dat het vandaag wel 35 graden was. Heerlijk vertoeven zo.
We genieten beiden met volle teugen. Heb alleen een beetje heimwee naar huis. Heb dat nog nooit gehad. Dus het wel een beetje vervelend. Gisteren al huilend aan de telefoon gezeten met mijn moeder dat ik graag naar huis toe wilde. Vriendjelief heeft wat te verduren. Maar toch geniet ik wel hoor.
Ik denk dat dat allemaal komt omdat Kleine Noa er is en ik ver weg zit. Kleine Noa is zaterdag thuis gekomen.

Nou ik ga weer naar de bar toe. Mijn warme choco opdrinken en dan lekker aan de cocktail.......

Jullie horen me wel weer wanneer ik terug ben.

1 opmerking:

Blondie Power zei

choco's en cocktail's? Geen wonder dat je last van je buik hebt.. hahahaha