Wachten op een kleintje

donderdag 2 augustus 2007

Update

Gisteren naar de dokter weer geweest. Ik lijk wel iemand die 5 maanden zwanger is. Mijn buik is groter dan de buik van mijn zus die 23 weken zwanger is.


Vandaag moet ik naar het ziekenhuis. Tas staat al gepakt want zelfs de dokter denkt dat ik moet blijven.


Want wat is er nou precies aan de hand. Ik kan gewoon niet meer
En dat is best heel vervelend. Kan bijna niks meer eten, ach ook wel weer goed voor de lijn misschien. Nou ja uhm sinds vorige week zaterdag 2,5 kilo aangekomen omdat er gewoon niets meer uitkomt. grrrrrrr, maar we gaan niet bij de pakken neerzitten dus het komt gewoon allemaal goed en volgend jaar wordt het gewoon mijn JAAR. Met geen gezeur en trammelant van ziek zijn hier en ziek zijn daar.
Hoop wel dat ik vanavond gewoon kan werken.........
Jullie horen nog van me!!!!

2 opmerkingen:

The world according to El zei

Beterschap

elbakero zei

Ik hoorde dat je in het ziekenhuis bent beland.
Hopelijk vinden ze nu wat er aan scheelt. Je loopt al veel te lang te sukkelen.

In ieder geval beterschap!